خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: کاروان های راهیان نور امسال در کنار زیارت یادمان ها، بیابان زدایی در خوزستان را هم در دستور کار دارند.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۱۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،سردار محمد معین پور ظهر امروز در یادمان طلائیه اظهار کرد: برنامه های راهیان نور مختلف است و امسال با توجه به مشکلات استان خوزستان در ارتباط با ریزگردها و توسط رئیس سازمان بسیج هم اعلام شد، کاروان های راهیان نور در بحث بیابان زدایی همکاری می کنند.

وی افزود: راهیان نوری که به استان خوزستان می آیند تقریبا سه بخش هستند. بخشی برای زیارت یادمان ها و مناطق عملیاتی، بخشی از آنها در بحث بیابان زدایی در مناطق فوق بحرانی کار می کنند و بخشی دیگر هم در قالب گروه های جهادی و برای کارهای محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم حضور پیدا می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان بیان کرد: ساخت جاده، پل، بازسازی خانه ها و ساخت خانه عالم در روستاها از جمله کارهای انجام شده توسط گروه های جهادی راهیان نور است.

سردار معین پور تصریح کرد: بخش بیابان زدایی امسال شکل گرفته و در اراضی بین اهواز ـ ماهشهر فعالیت می کنند، البته در عین حال زیارت از یادمان های دفاع مقدس را هم دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها