مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال حدود یک هزار و 100 نفر از جوانان در طرح نوروی خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۹۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: همکاری‌های لازم در راستای اهداف گردشگری طی ایام نوروز انجام می‌شود.

احمد مرتضوی با اشاره به اقدامات اجرایی از سوی جمعیت هلال‌احمر استان عنوان کرد: در راستای اهداف گردشگری همکاری‌های لازم با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ویژه در بخش توزیع نقشه‌های راهنمای گردشگری به عمل می‌آید.

وی عنوان کرد: تا 15 فرودین‌ماه سال 96، 17 پست سلامت از سوی معاونت جوانان هلال‌‌‌‌احمر استان در سراسر چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند.

مرتضوی بیان داشت: 10 پایگاه ثابت جاده‌ای، دو پایگاه موقت و هفت پایگاه سیار،9 پست سهاب و 16 خیمه نماز در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران فراهم شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امسال حدود یک هزار و 100 نفر از جوانان در طرح نوروی خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد 350 نفر امدادگر، نجاتگر و نجاتگر کادر هستند.

ارسال نظرات