دختران بابایی شهدای مدافع حرم مازندران با قاب عکس پدرشان به خاک سرخی قدم گذاشتند تا ما بدانیم امنیت و آرامش امروز بخاطر وجود آنهاست .
کد خبر: ۸۸۴۰۵۸۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران :در این روزهای پرهیاهو که شهر بوی عید و رنگ اسکناس های نو گرفته است . بازار پر رفت و آمد عید دیدنی ها آدم را یاد بچه های منتظری میافتد که یک شبه با رفتن بابا بزرگ شدند.

مگر می شود فراموش کرد آرامش و امنیت مثال زدنی این روزها که بفرموده امام امت « با وجود آنکه همسایگان ایران و کشورهای منطقه دچار ناامنی هستند امنیت کشور در محیط پرتلاطم منطقه ای و بین المللی شاخص بسیار مهمی بود و ملت ایران در طول سال امنیت پایدار را تجربه کرد.» چه نعمت بزرگی است که با رفتن پدرهای این بچه ها بدست آمد .

برای شور و نشاط و شادی عید چه بهای گزافی پرداخت شده، بهایی به سنگینی خون پدرانی که قاب عکس شان روی سفره هفت سین است به جای آنکه در کنار سفره هفت با بچه هایشان نشسته باشند

بهایی به سنگینی داغ دل فرزندان شهدای مدافع حرمی که هنوز پیکر پاک پدرشان از کربلای سوریه برنگشته است .

بهایی به گزافی بی تابی فرزندانی که در روزهای عید به سرزمین آلاله ها آمدند تا با حضور در مقتل شهدا، نشان بی نشان پدرشان را با شهدای گمنام تقسیم کنند.

دختران بابایی شهدای مدافع حرم مازندران با قاب عکس پدرشان به خاک سرخی قدم گذاشتند تا ما بدانیم امنیت و آرامش امروز بخاطر وجود آنهاست .

حال مگر می شود رفت و از دختران شهدا پرسید از حس و حالتان بگویید ، یا از پدرانی که یک قاب عکس از آن مانده حرفی بزنید و یا این عید را بدون بابا به دل های منتظرشان تبریک گفت .

یک ایران و فرزندان شهدای مدافع حرمی که در روزهای عید بیشتر از هر روز دیگر منتظرند تا بابا از سفر برگردد.

[1:25:46 PM]


ارسال نظرات
پر بیننده ها