عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از ایرادهایی که به دولت وارد است، موضوع هدفمندی یارانه ها می باشد که اکثریت جامعه از روند فعلی آن با این مبلغ ناچیز ناراضی اند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۸۰
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

علی اکبر کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص عملکرد سال 95 دولت یازدهم در بخش های اقتصادی اظهار داشت: دولت در حوزه های مختلف تلاش هایی داشت و توانست دستاوردهایی هم داشته باشد اما اینکه چه میزان از اعداد و ارقام آماری در خصوص رشد اقتصادی صحت دارد مسئله مبهمی است و باید در این خصوص شفاف سازی شود.

وی با اشاره به ضعف های دولت در کنترل بخش های اقتصادی افزود: به نظر می رود انتظاراتی که از دولت در بخش های اقتصادی و معیشتی می رفت، برآورده نشد و آقای روحانی نتوانست در عملیاتی کردن وعده های خود موفق شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ایرادهایی که به دولت وارد است، موضوع هدفمندی یارانه ها می باشد که اکثریت جامعه از روند فعلی آن با این مبلغ ناچیز ناراضی اند، ضمنا ساماندهی بخش تولید و مدیریت نظام بانکی از دیگر انتظارات عمومی جامعه است که دولت باید نسبت با آن اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی با بیان اینکه اصلی ترین معضل امروز جامعه، بیکاری است، گفت: در سال 96 دولت باید برنامه های ویژه ای را برای ایجاد اشتغال پایدار و توسعه تولید داشته باشد.

ارسال نظرات