خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی خادمین شهدای کاروان های راهیان نور شهرستان قزوین در حال برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۳۷
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در خرمشهر، محسن کریمی مسئول اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه استان قزوین در جلسه ی هماهنگی خادمین شهدای کاروان های شهرستان قزوین که در اتاق جلسات زائر سرای صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در خرمشهر در حال برگزار شد گفت: ما خادمین شهدا باید به گونه ای به زائرینی که از شهرستان مشرف می شوند خدمت رسانی کنیم که زائران عزیز دغدغه ای به غیر از رفتن به یادمان ها و مناطق عملیاتی نداشته باشند.
وی با بیان اینکه ما باید خادم همه زائرین باشیم افزود: معایبی که در دوره های قبل داشتیم را باید با مدیریت صحیح و منطقی اصلاح و بازنگری گردد تا در دوره های بعدی با مشکل جدیدی روبرو نشویم.
کریمی تصریح کرد: این جلسات توجیهی باید بصورت منظم و مرتب برگزار شودو با تبادل نظرات و اطلاعات در برنامه های فرهنگی و هنری  و برگزاری تئاتر خیابانی زمینه را برای بهره بردن و شناساندن زحمات شدهای 8سال دفاع مقدس آماده کنیم.
وی در پایان ابراز کرد: کاروان های راهیان نور از 1فروردین 96به این مناطق اعزام شدند و تا مورخه 4فروردین به بازدید از مناطق و یادمان های شهدا خواهند پرداخت.
 
1001/پ20/ب/49
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها