فرمانده سپاه ناحیه مهران گفت: بسیج سازندگی به عنوان خط مقدم تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی مظهر تلاش برای تحقق شعار سال است.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۱۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» اظهار کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری تعیین افق روشن برای آینده است.

وی افزود: بسیج سازندگی به عنوان محور شعار اقتصاد مقاومتی هم در تولید و هم در اشتغال نقشی اساسی ایفا کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه مهران تصریح کرد: باید مانند زمان هشت سال دفاع مقدس، مقاومت در برابر توطئه های اقتصادی دشمن مقاومت کنیم.

سرگرد جاویدان ادامه داد: مانند جنگ که هر کدام از اقشار بسیج و مردم نقش کلیدی داشته اند، باید در این زمان که درگیر جنگ اقتصادی هستیم در زمینه اقتصاد مقاومتی هم نقش ایفا کنند.

وی تاکید کرد: همواره بسیج سازندگی مهران سعی کرده در سال‌های اخیر با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و خانگی در سطح جامعه گام‌های مهمی برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری در زمینه اشتغال و تولید بردارد.

فرمانده سپاه ناحیه مهران با بیان اینکه باید به یک خودباوری برسیم که بتوانیم در زمینه اقتصاد مستقل باشیم، گفت: باید با عناصری که در حوزه اقتصادی خیانت می‌کنند برخورد شود ضمن اینکه باید به این نکته هم توجه داشت که برخی در این میان دچار خودباختگی شده‌اند که نمی‌توان با اتکا به داخل استقلال اقتصادی داشت.

فرمانده سپاه ناحیه مهران تاکید کرد: سپاه هرجا که دولت نیاز داشته باشد، آماده همکاری است، حتی اگر در جاهایی دولت تمایل همکاری با سپاه نداشته باشد، سپاه مأموریت خود را فراموش نمی‌کند.

ارسال نظرات