استاندار کردستان آغاز سال نو وبهار طبیعت را به تمامی مردم استان تبریک وشادباش گفت.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۰۲
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ عبدالمحمد زاهدی با بیان اینکه عید نوروزباستانی ترین عید همه اقوام ایرانی است ابراز امیدواری کرد: سال پیش رو ، سالی سرشار از امید و موفقیت همراه با توسعه و عمران برای استان کردستان باشد.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شد گفت: دراین سال مجموعه دولت در استان کردستان همه تلاش خود را برای تحقق این شعار بکار گرفت و موفقیت هایی قابل توجهی نیز به دست آمد.


زاهدی با اعلام اینکه در سال پیش رو همه برنامه ها برای حرکت در مسیر توسعه و رشد استان مشخص شده است ادامه داد: در سال 1390 وبر اساس سرشماری آن سال نرخ رشد جمعیت در کردستان نصف کشور بود اما در سرشماری سال 95 این میزان به دوبرابر افزایش پیدا کرده که نشان از امیدواری مردم و ماندن در استان است.


وی همچنین اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت ها در سال جدید دانست و تاکید کرد: با همکاری وهمراهی همه نهادها و سازمانها سیاست های اقتصاد مقاومتی دنبال می شود چرا که در سال گذشته تغییرات مثبتی در بخش رونق اقتصادی و اشتغال بوجود آمد.


استاندار کردستان در ادامه پیام نوروزی خود به سفر رییس جمهور به استان کردستان در چند روز آینده اشاره کرد و افزود: در این سفر 2747 میلیارد تومان طرح و پروژه در بخش های اقتصادی، عمرانی و زیربنایی،سدسازی و انتقال آب و مخابرات به بهره برداری میرسد.

ارسال نظرات