خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۴۰۴۸۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

امین‌الله صولتی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اجرای این فرودگاه، اظهار داشت: تکمیل ترمینال خارجی مهم‌ترین پروژه و اولویت کاری فرودگاه بین‌المللی لارستان است. 

وی افزود: با توجه به نزدیکی به عید نوروز کارهای بهسازی در سطح و محوطه ترمینال فعلی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به رنگ‌آمیزی جداول،  تامین روشنایی مورد نیاز سالن، روکش چرمی صندلی‌های فرودگاهی، بهسازی فضای سبز و افزایش چرخ دستی و صندلی‌های فرودگاهی اشاره کرد.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان تصریح کرد: در سال جدید پروژه توسعه اپرون هواپیمایی فرودگاه با توجه به پیش‌بینی افزایش پروازها شروع می‌شود و تا چند روز آینده بحث محوطه‌سازی اطراف ترمینال خارجی به پایان می‌رسد.

صولتی گفت: با پیمانکار جدید قراردادی حدود 5 میلیارد تومان بسته شده است و به زودی کار تکمیل ترمینال خارجی به طور همزمان در سه پروژه اتاق ژنراتور، تلمبه و تصفیه‌خانه ترمینال و همچنین تکمیل و تجهیز کامل ترمینال شروع می‌شود. 

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با اشاره به اینکه مجوزهای لازم برای ارسال بار توسط هواپیماهای مسافربری گرفته شده است، عنوان کرد: برای پروازهای خارجی باید زیرساخت‌ها توسط شرکت‌ها و در مواردی از سوی فرودگاه تأمین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها