خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۸۴۰۴۷۶
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
اسدالله رستمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای کمک به توسعه تولید داخلی و پائین آوردن هزینه تولیدکنندگان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل اداره پست لارستان اقدام به راه‌اندازی سرویس «پُست بار» و پُست «لُجستیک» کرده است.

وی با بیان اینکه سرویس «پُست بار» برای ارسال محموله‌های 100 کیلوگرم تا یک تُن پیش‌بینی شده است، افزود: این سرویس با نازل‌ترین قیمت نسبت به باربری‌ها، اتوبوسرانی‌ها و «تیپاکس» در سریع‌ترین زمان ممکن به شهروندان و به ویژه تولیدکنندگان خدمات ارائه می‌کند.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه در سرویس «پُست بار» دریافت بار در محل ساختمان مرکزی این اداره و تحویل در آدرس گیرنده صورت می‌گیرد، بیان کرد: در 3 ماه گذشته بیش از 2 تُن حلوا مسقطی لاری به نقاط مختلف کشور ارسال شده است.

وی درباره سرویس پُست «لُجستیک» گفت: با رایزنی‌هایی که با مسئولان استانی و همچنین صنایع تولیدی لارستان این سرویس پُستی به طور رسمی کار خود را از سال آینده با امکان حمل بار زیاد با استفاده از ناوگان پُستی آغاز می‌کند. 

رستمی تصریح کرد: بهره‌گیری از پُست «لُجستیک» سبب کاهش 15 تا 30 درصدی هزینه حمل و نقل و به تبع آن کاهش هزینه‌کِرد تولیدکنندگان و همچنین افزایش سود برای آنها می‌شود.

وی از اخذ مجوز راه‌اندازی باجه ارسال مرسولات به خارج از کشور از طریق اداره پست لارستان خبر داد و عنوان کرد: از این پس شهروندان می‌توانند با مراجعه به باجه امانت خارجه پست لارستان نسبت به دریافت و ارسال مرسوله‌ها به سراسر جهان اقدام کنند.

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه صدور مجوز راه‌اندازی باجه ارسال مرسولات به خارج از کشور پس از 8 سال پیگیری برای این شهرستان محقق شده است، افزود: با استقرار نیروی آموزش‌دیده به عنوان نائب گمرک در پست مرکزی لارستان امکان ارسال مرسوله به خارج از کشور برای مردم فهیم جنوب فارس و غرب استان هرمزگان فراهم شده است.

رستمی بیان کرد: چهار فروشگاه تجارت الکترونیک در لارستان فعال شده که این اقدام علاوه بر تبلیغ گسترده تولیدات در سطح ملی و بین‌المللی، سبب افزایش فروش تولیدکنندگان داخلی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها