خبرهای داغ:
جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

راهیان نور در عرصه های جهادی کار محرومیت زدایی انجام می دهند

جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: راهیان نور در عرصه های مختلف مثل جهاد در روستاهای و شهرهای محروم استان کار محرومیت زادیی را انجام می دهند.
کد خبر: ۸۸۴۰۳۱۲
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
محمود معین پور در جمع خبرنگاران خبرگزاری بسیج در خوزستان ظهر امروز در اهواز ضمن عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر  بابیان اینکه از زمانی که راهیان نور وارد استان شدند در عرصه های مختلف حضور یافتند اظهار کرد: مثلا بخشی از راهیان نور در عرصه های جهادی در روستاهای مختلف و شهرهای محروم استان کار محرومیت زدایی را انجام می دهند و بخشی نیز عملیات محرومیت زدایی را در شهرهای مختلف استان از جمله خرمشهر، آبادان، اهواز، دشت آزادگان، رامهرمز، ایذه و شادگان انجام و با عشق و علاقه در این زمینه فعالیت می کنند.

وی افزود: بخشی دیگر از راهیان نور نیز در بحث عملیات بیابان زدایی برابر قرارگاه بیابان زدایی شهدای مدافع حرم که در استان شکل گرفته برای مبارزه با این گرد و خاک ها برنامه ریزی شده تا بخشی از کارها را انجام و در این کارخداپسندانه حضور داشته باشند.

جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بااشاره به اینکه قریب به۱۰تا ۱۵ روز اخیر اوج حضور کاروان های راهیان نور در استان بوده ایم گفت: بعداز حضور کاروان های دانش آموزی و دانشجویی امروز نیز دیگر مردم عادی در قالب کاروان ها و ماشین های شخصی به سمت یادمان های خوزستان آمدند.

سردار معین پور بابیان اینکه تاکنون وضعیت مطلوبی در یادمان ها و خدمات اورژانس، بهداشت، درمان، هلال احمر و اسکان داریم و حضور مردم نیز چشمگیر است، اظهار کرد:  ورودی های استان خوزستان به تدریج شلوغ تر می شود و از نیروهای پلیس راه، نیروی انتظامی و راهور که شبانه روزی برای آسایش مردم تلاش می کنند قدردانی می کنیم و انشاالله مردم سفر ایمنی را داشته باشند.

وی از راهیان نور درخواست کرد: در خواست ما از راهیان نور این است که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در کنار مسائل ایمنی رعایت کنند و در شب تردد نداشته باشند.

جانشین سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در یادمان هایی که حضور پیدا می کنند باید بر اساس منویات مقام معظم رهبری زمینه زیارت با معرفت را فراهم کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها