خبرهای داغ:
رئیس مرکز علمی کاربردی گرگان ؛

راهیان نور نقطه اتصال مردم با شهدا است

رئیس مرکز علمی کاربردی گرگان گفت: بار اصلی اثر راهیان نور به دوش شهداست و راهیان نور در حقیقت نقطه اتصال مردم به خان پر برکت شهدا است.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۹۳
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حاج تقی ایزد رئیس مرکز علمی کاربردی گرگان در مصاحبه با خبرنگار بسیج ، با بیان اینکه امسال برای بیستمین سال است که ساعت تحویل در کنار دوستان شهید خود هستم، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که خون و جانشان را برای حفظ نظام ، دین، عزت و ناموسشان فدا کردند.
وی افزود: این حضور تنها وظیفه ی کوچکی است که در شروع سال بتوانیم عهدی دوباره با شهدا ببندیم که انشاالله در این راه تمام کسانی که ادعای انقلابی دارند بتوانند در عمل این شعار را به اثبات برسانند.
مرکز علمی کاربردی گرگان با اشاره به اینکه شهدا چه انتظاری ازما می توانند داشته باشند اذعان کرد :ما باید هدف شهدا را به جامعه بشناسیم ، راه شهادت ها ، جنگیدن آنها و آن اخلاص و توکل آنان را به مردم بشناسانیم وهمان طور که امام حسین (ع) با قیام خود در س شهادت و آزادگی را آموخت ما باید درس فداکاریهای رزمندگان خود را به آیندگان بیاموزیم.
تقی ایزد در پاسخ به این سوال که چرا اقدامات فرهنگی به اندازه راهیان نور تاثیر گذار نیست بیان کرد : بار اصلی اثر راهیان نور به دوش شهداست و راهیان نور در حقیقت اتصال مردم است به خان پر برکت شهدا چون خود شهدا دعوت می کنند خود شهدا معنویت را آکنده می کنند و کافی است کسی حداقل اتصال معنوی را با شهدا برقرار کند و با یک برنامه ریزی جامع جواب می تواند اثرات آن دوچندان باشد.
وی تاکید کرد: استمرار حرکت راهیان نور امری واجب و ضروری است و باید همه مسئولان این حرکت را خط و مشی کارهای خود قرار دهند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار