مسئول سازمان بسیج جامعه زنان مازندران:

راهیان نور باعث احیای روحیه شهادت طلبی می شود

اگر روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی را در خود زنده ،ایجاد و نگه داریم هیچ وقت دچار ذلت و خواری نمی شویم
کد خبر: ۸۸۴۰۲۴۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،ام السادات رخشنده مسئول سازمان بسیج جامعه زنان مازندران با تبریک خجسته میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس در گفتگویی به راهیان نور پرداخت و با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که راهیان نور فناوری استفاده از ثروت عظیم هشت سال دفاع مقدس است گفت : بسیج جامعه زنان به ندای رهبری لبیک گفته و برای انتقال مفاهیم این گنج عظیم دفاع مقدس به زنان و دختران جامعه هرساله حضور چشمگیری در راهیان نور دارد.

رخشنده با یادآوری اقدامات بسیج جامعه زنان برای راهیان نور خواهران افزود: عمده برنامه های انجام شده برای کاروان های راهیان نور نرم افزاری بوده و شامل بسته های فرهنگی که حاوی بسته های معرفی شهدای شهرستان برای هر کاروان و همچنین شهدای شاخص کشوری بود که در اختیار زائران قرار گرفت .

مسئول بسیج جامعه زنان به برنامه های فرهنگی برای زائر اولی ها هم اشاره کرد و گفت : برای اثرگذاری اردوهای راهیان نور برنامه های متنوعی انجام شد تا زائران هنگام برگشت از اردوی راهیان نور هم بتوانند حال و هوای معنوی سرزمین نور را با خود داشته باشند.

رخشنده آمار خواهران اعزامی به راهیان نور را تا 29 اسفند ، چهارهزار و هشتصد نفر اعلام کرد و ادامه داد : از این تعداد 90 نفر از خواهران به عنوان خادم الشهدا به اردوگاه های مازندران اعزام شدند و طبق برنامه ریزی های انجام شده امید است که تا پایان این دوره از اعزام ها 10 هزار نفر از خواهران استان به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

مسئول بسیج جامعه زنان مازندران در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه بانوان ما در طول دفاع مقدس نقش اساسی در ایجاد روحیه ایثار و شهادت طلبی داشتند ، تاکید کرد: اردوی راهیان نور باعث احیای روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه می شود.

رخشنده روحیه شهادت طلبی را ارثی از امام حسین(ع) دانست و افزود: اگر روحیه شهادت طلبی و ایثار و از خود گذشتگی را در خود زنده ایجاد و نگه داریم هیچ وقت دچار ذلت و خواری نمی شویم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها