خبرهای داغ:
بازدید جانشین سازمان بسیج مستضعفین از منطقه عملیاتی طلائیه
کد خبر: ۸۸۴۰۲۳۲
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
 سردارعلی فضلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج  مستقر در طلاییه گفت:حضور در کربلای طلاییه را یک موهبت الهی می دانم و شرکت هموطنانمان برای این همایش بزگ فرهنگی و معنوی ناشی از لطف شهدا به ملت ایران است.
وی در ادامه اظهار داشت: بنده از تمام کسانی که  برای این همایش بزرگ فرهنگی زحمت کشیدند قدر دانی نموده وبسیاری از مهمانان این کاروان ها از شیعیان و اهل تسنن و کشور های خارجی برای بهره معنوی حضور یافته اند، امید واریم با عمل به منویا ت رهبری برنامه ها را با تنوع بیشتری به پیش ببریم.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به فعالیت چشمگیر دانش آموزان  در راهیان نورگفتند: بسیاری از دانش آموزان به عنوان قشر نوجوان  برای خدمات دهی به زایرین راهیان نور اعزام مجدد می باشند و علاقه شدید این نوجوانان نشان دهنده تاثیرفرهنگی شهدا بر رفتار و کردار جامعه می باشد.
 سردار فضلی در ادامه  افزود:این سرزمین بدون راوی هم با مردم سخن  گفته و اگر روایت قوی شود بهتر است چراکه شهدا هم اکنون نظاره گر این مردم هستند.
 وی در زمینه توسعه زیر ساخت های راهیان نور گفت: بخش خدمات دهی راهیان نور زیارتگاه ها و زایر سراها بوده و توسعه آنها با گذشته قابل  مقایسه نیست در 8 سال پیش بیش از400هزار نفر شرکت  داشتند امروز بیش از 6میلیون نفر حضور دارند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین  در پایان گفت:برای سال های آینده  برابر افزایش زایرین باید خدمات  بهداشتی اقتصادی اسکان بهداشت و درمان را متناسب به روئز توسعه دهیم تا بتوانیم به کارهای  فرهنگی کاروان راهیان نور شتاب بیشتری بدهیم.
انتهای پیام /1002/پ20/ب/ 24

ارسال نظرات
پر بیننده ها