همسرشهید ابوالقاسم علیپور :

حرکت در مسیر شهدا بهترین پیام اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان

بیان آرمان های شهدا برای جوانان و نوجوانان حاضر در اردوهای راهیان نور موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این ارزش ها می شود.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۸۴
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران، فاطمه جوکار همسرشهید ابوالقاسم علیپور و خواهر شهید منصور جوکار از بخش سرخرود محمودآباد امروز(24اسفند) در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک به تلاش برای حضور در جمع خادمین شهدا اشاره کرد و گفت: امسال برای اولین بار که افتخار خدمت به زائران مناطق عملیاتی را دارد.

 

وی افزود:بعد ازاینکه امام حسین(علیه السلام) به شهادت رسیدند، پرچم دار خون شهدا حضرت زینب(سلام الله علیها) و امام سجاد(علیه السلام) بودند به همین جهت تصمیم گرفتم تا از طریق فرمانده سپاه محمودآباد برای ثبت نام به عنوان خادم الشهدا درسپاه ساری اقدام نمایم.

 

همسر شهید علیپور با بیان اینکه خادم الشهدا بودند به نوعی خدمت در پشت جبهه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: بیان آرمان های شهدا برای جوانان و نوجوانان حاضر در اردوهای راهیان نور موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این ارزش ها می شود.

 

وی با بیان اینکه از 13-28 اسفندماه جاری به عنوان خادم الشهدا در جنوب کشور حضور خواهد داشت، گفت: شهدا می توانستند کنار زن و بچه خود باشند اما برای دفاع از وطن به جبهه های جنگ رفتند و نسل جوان امروز باید بدانند که امنیت و استقلال امروز را مدیون جانفشانی شهدا هستیم و نباید از راه آنها کناره گیری کنیم.

 

خواهر شهید منصور جوکار با اشاره به اینکه شهید منصور در خرمشهر به شهادت رسید و بعد از 12سال به وطن بازگشت، بیان داشت: همچنین همسرشهیدش در 24سالگی در پادگان موسی بن جعفر(علیه السلام) قصر شیرین به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از سه روز در حالی که چندروزی ازتولد فرزندشان نمی گذشت به وطن بازگشت.

 

وی با تاکید اینکه نباید رهبر را تنها گذاشت، اظهار داشت: در مدتی که در جمع دانش آموزان حاضر در اردوهای راهیان نور حضور دارم برایشان از توطئه های شبکه های ماهواره ای ودشمنان اسلام که به دنبال ایجاد فاصله بین نسل جوان با اسلام هستند، سخن به میان می آورم چرا که باید بدانند در روزگار قدیم نوجوانان و جوانان با سن پایین سنگر تعلیم و تربیت را رها کردند و برای امنیت امروز هموطنانشان با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و نباید راه شهدا خاتمه یابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها