به بهانه ی سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س):
اگر ما حضرت زهرا(س) را دوست داشته باشیم باید به حداقل های سفارش مادر سادات که حجاب وعفاف است، عمل کنیم .
کد خبر: ۸۸۴۰۱۴۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،پیشانی بندها را با وسواس زیر و رو میکرد. دوستانش می پرسیدند دنبال چه چیزی میگردی ؟ گفت: سربند یا زهرا(س). با همان سربند یا زهرا (س) به دیدار مادرسادات شتافت.
سیده زهرا میرصابری که 21 بهار را پشت سرگذاشته اولین بار است به جمع خادمین شهدا پیوست. در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بهمراه همسرش به راهیان نور آمد تا در آستانه سال نو به شهدا که فرزندان حضرت فاطمه سلام الله هستند و نیز مهمانان شهدا خدمت کند.
او با بیان اینکه در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) توانسته به این مناطق عملیاتی بیاید، می گوید: حال و هوای خادم شهید بودن قابل توصیف نیست .

خانم میرصابری به ترویج اخلاق زهرایی در راهیان نوراشاره می کند و می افزاید: حضرت زهرا(س) بهترین الگو و اسوه برای همه مردم است .

او ادامه میدهد: اگر ما حضرت زهرا(س) را دوست داشته باشیم باید به حداقل های سفارش مادر سادات که حجاب وعفاف است، عمل کنیم .

سیده زهرا میرصابری خواهرزاده شهید هم است و با بیان اینکه الگوی شهدا حضرت فاطمه(س) بود ، اضافه می کند: اگر به وصیت نامه های شهدا نگاه کنیم آنها هم به حجاب و عفاف و حیا تاکید کرده بودند.
سید زهرا میرصابری خواهرزاده شهید عباس علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به بیان خاطره ای از دایی شهیدش می پردازد و میگوید: شهید علیزاده پهلوان کشتی بود .رفتار پهلوانی شهید طوری بود که حتی لباس های مادر و پدرش را می شست . وقتی خانواده به او می گفتند شما نباید این کار را انجام دهی، شهید میگفت من این را وظیفه خودم میدانم تا ذره ای از زحمات پدر و مادرم را جبران کنم.
روز مادر است و سید زهرا میرصابری در کنار مادرش نیست که امروز را بصورت حضوری به او تبریک بگوید و به تبریک تلفنی بسنده می کند اما به گفته خودش مادر شهدای گمنام حضرت فاطمه زهرا(س) در اینجا حضور دارند ، من امروز در کنار مادر شهدای گمنام هستم و به فرزندان مادرسادات خدمت میکنم.
او از مردم میخواهد برای یک بار هم که شده به راهیان نور بیایند و از نزدیک حال و هوای کربلایی این مناطق را حس کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها