مسئول سازمانی اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا :

تجلیل زائرین مازندرانی از مادران شهدا در آبادان و خرمشهر

اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر در شب سال تحویل میزبان دو نوعروس و نو داماد خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۴۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،سرهنگ قاسم موقر مسئول سازمانی اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا ظهر امروز در خرمشهر به تشریح برخی از برنامه های شاخص فرهنگی شب سال تحویل پرداخت و گفت: اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر در شب سال تحویل میزبان دو نوعروس و نو داماد خواهد بود.
موقر با بیان این مطلب افزود: با عنایت شهداء دو نوعروس و نو داماد از شهرستان های بهشهر و فریدونکنار در شب سال تحویل و در سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر مراسم عقد و جشن خود را برگزار می کنند.
وی تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی ستاد راهیان نور سپاه کربلا نیز برنامه هایی را برای این دو نوعروس و نوداماد در یادمان های عملیاتی در نظر گرفته است که با حضور زائرین برگزار می گردد.
مسئول اردویی سپاه کربلا تصریح کرد: روز 29 اسفند به مناسبت ولادت دخت نبی مکرم اسلام و روز مادر خادمین شهدای استان مازندران و زائرین راهیان نور به دیدار تعدادی از مادران معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در شهرستان های خرمشهر و آبادان می روند و با اهداء گل و هدیه از مقام شامخ مادران شهدا تجلیل بعمل می آورند.
موقر با اشاره به اینکه در 10 روز گذشته 8000 زائر مازندرانی تحت خدمات اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر قرار گرفتند افزود: در شب سال تحویل حدود 5000 زائر مازندرانی در اردوگاه های اندیمشک و خرمشهر پذیرایی می شوند و در روز سال تحویل در دو یادمان شلمچه و هفت تپه مستقر خواهند شد.
قاسم موقر با اشاره به افتتاح یادمان چیلات گفت: در روز جمعه با حضور زائران و خانواده های شهدا و خادمین شهدا یادمان چیلات که یادآور دلاورمردی های رزمندگان سرافراز لشگر 25 کربلا در عملیات والفجر 6 بود افتتاح شد.
گفتنی است در عملیات والفجر 6 در چیلات شهید عالی و تعدادی از شهدای مازندرانی به شهادت رسیدن
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار