شهید مصطفی تاش موسی از همان دورانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت به دنبال شهادت بود و انگار قسمتش این بود که بماند و در دفاع از حرم آل الله به شهادت برسد .
کد خبر: ۸۸۴۰۱۴۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ،
:heavy_minus_signهمسر شهید مدافع حرم مصطفی تاش موسی اولین شهید مدافع حرم شهرستان رامسر با حضور در اردوگاه شهید باکری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اردوی فرهنگی معنوی راهیان نور و با بیان اینکه شهید تاش موسی خود یکی از ایثارگران دفاع مقدس بود؛ اظهار داشت : حضور در این مکان های عملیاتی باعث سکنیه و آرامشم شده است .
وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یادآور رشادت های شهدای دفاع مقدس است به بیان خاطراتی از حضور شهید تاس موسی در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: وقتی همسرم از مناطق عملیاتی برایم تعریف میکرد همیشه دوست داشتم تا از نزدیک این مناطق را ببینم .

همسر شهید مدافع حرم تاش موسی با اشاره به اینکه هنوز پیکر مطهر شهید برنگشته است ، عنوان کرد: من هم دوست داشتم همسرم مزاری داشته باشد و زمانی که دلتنگم بتوانم بر سر مزارش حاضر شوم اما در روزهای پایانی سال با حضور در مناطقی که جای پای همسرم و مابقی شهدای عزیز است ، دلم آرام شد.

وی شهادت را حق همسرش می دانست و با بیان اینکه شهید برای رسیدن به شهادت خیلی تلاش کرد و سختی های زیادی را متحمل شد ، تاکید کرد: شهید مصطفی تاش موسی از همان دورانی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت به دنبال شهادت بود و انگار قسمتش این بود که بماند و در دفاع از حرم آل الله به شهادت برسد .

همسر شهید با نقل از خاطره ای از شهید اضافه کرد: همسرم قبل از شهادتش به من گفته بود میخواهم نظرت را درباره شهادتم بدانم و من به ایشان گفتم مهم هدفی است که دوست دارید به آن برسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها