خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران عنوان کرد
مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران با اشاراه به برپایی موکب مع امام منصور در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: امسال در ایام نوروز برای انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های این موکب، نمایشگاهی در صحن رسول اعظم(ص) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۱۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
برپایی نمایشگاه «مع امام منصور» در ایام نوروز
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌‌زاده به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس پرداخت و اظهار کرد: امسال با هدف پیگیری اطلاع‌رسانی نوروزی در سطح کلان در شهر مقدس قم، شورایی متشکل از روابط عمومی‌های حرم مطهر، شهرداری، اوقاف و مسجد مقدس جمکران تشکیل و جلسات منظمی برگزار شد که سازمان‌دهی تبلیغات سطح شهر در ایام نوروز، استقرار جایگاه‌های مخصوص استقبال از زائرین در مبادی شهر و استقرار مبلغ در این ایستگاه‌ها برای پاسخ به سؤالات مسافران از نتایج این شورا بود.

وی ادامه داد: در بحث استقبال از زائران بین‌المللی قم نیز جلسه هماهنگی ذیل ستاد تسهیلات زائرین تشکیل و تصمیمات لازم برای این موضوع نیز اتخاذ شده است.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران افزود: در بخش رسانه نیز ستاد خبری در مسجد مقدس جمکران آغاز به کارکرده که اخبار، رویدادها و برنامه‌های نوروزی این مکان مقدس تولید و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. در این راستا علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات درباره مسجد مقدس جمکران به وب‌سایت این مکان مقدس به نشانی jamkaran.ir مراجعه کنند.

هاشمی زاده به فعالیت شبکه‌های تلویزیونی در ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: چندین شبکه داخلی و برون‌مرزی در این ایام برای تولید برنامه‌های نوروزی به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند که از آن جمله می‌توان به برنامه شبکه قرآن سیما به تهیه‌کنندگی آقای حسین زاده اشاره کرد که به‌صورت روزانه از ابتدای نوروز از این شبکه پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: ازجمله فعالیت‌های روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در سال ۹۵ برپایی موکب مع امام منصور در مسیر پیاده‌روی اربعین بود که این کار با مشارکت زائران این مکان مقدس به زیبایی شکل گرفت و امسال در ایام نوروز برای انعکاس برنامه‌ها و فعالیت‌های این موکب، نمایشگاهی در صحن رسول اعظم(ص) برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه راهنمایی زائرین از دیگر مأموریت‌های این مدیریت است، اظهار کرد: نیروهای افتخاری مسجد در دو بخش برادران و خواهران نوبت‌بندی شده‌اند که در این ایام به‌صورت تمام‌وقت در خدمت زائران و مسافران نوروزی مسجد مقدس جمکران خواهند بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها