خبرهای داغ:

تجلیل از اساتید و مدرسان دوره های آموزشی کانون بسیج فرهنگیان دزفول

با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول، اساتید و مدرسان دوره های آموزشی(ضمن خدمت) کانون بسیج فرهنگیان دزفول در محل سالن کنفرانس این مدیریت تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۷۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، با حضور"عبدالمحمد جرجانی"معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول، اساتید و مدرسان دوره های آموزشی(ضمن خدمت) کانون بسیج فرهنگیان دزفول در محل سالن کنفرانس این مدیریت تجلیل شدند.

در ابتدای این مراسم، سرگرد پاسدار"غلامحسین پرهیزگار"مسئول کانون بسیج فرهنگیان دزفول گزارشی از روند اجرایی دوره های آموزشی آن کانون را که مختص فرهنگیان بسیجی شهرستان برگزار شده بود را ارائه کرد.

"عبدالمحمد جرجانی"معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این مراسم در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات اساتید و مدرسان دوره های آموزشی(ضمن خدمت) کانون بسیج فرهنگیان دزفول بر لزوم توسعه و گسترش نشست های روشنگری و بصیرتی بسیج با توجه به هجمه های گوناگون فرهنگی دشمن علیه جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و آگاهی همکاران فرهنگی تأکید کرد.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از اساتید و مدرسان دوره های آموزشی(ضمن خدمت) کانون بسیج فرهنگیان دزفول تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها