فرماندار شهرستان دیر گفت: با تلاش غواصان هلال احمر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی ۴۰ ساله دیری است کشف شد.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۶۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمزه اعتماد با اشاره به اینکه ساعت 8:10 صبح امروز شاهد طغیان آب دریا در دیر بودیم اظهار داشت: در پی این بحران 18 نفر مصدوم شدند که برخی سرپایی مداوا و برخی هم در بیمارستان کنگان بستری شدند.

وی با اشاره به مفقود شدن 5 نفر در این بحران افزود: در بحران طغیان آب دریا در دیر 5 نفر مفقود شدند که برای یافتن مفقودان تیم‌های مختلف امدادگر از جمله غواص اعزام شده است.

فرماندار دیر از کشف جسد یکی از مفقودان خبرداد و افزود: با تلاش غواصان هلال احمر بوشهر جسد نخستین مفقودی طغیان آب دریا در سواحل بندر دیر که فردی 40 ساله دیری است کشف شد.

اعتماد بااشاره به اینکه تلاش برای پیدا کردن پنج مفقود این حادثه ادامه دارد بیان کرد: چهار عضو یک خانواده که در آلاچیق کنار دریا اسکان داشتند به گفته افراد در منطقه و از نزدیکان این خانواده، ناپدید شده‌اند و از آلاچیق هم اثری نیست.

وی تاکید کرد: پسربچه هشت ساله‌ای نیز به گفته پدرش ناپدید شده که تلاش برای یافتن آن ادامه دارد.

فرماندار دیر از استفاده از شناور صیادی برای یافتن اجساد احتمالی در دریا خبرداد و گفت:  علاوه بر امکانات کنونی از یک فروند شناور صیادی برای یافتن اجساد این حادثه استفاده می‌شود.

ارسال نظرات