کمیته ناشران خارجی نمایشگاه اعلام کرد
تعداد ۲۶۵ ناشر خارجی برای حضور در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۲۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بر اساس آمار ارائه شده از سوی دبیرخانه کمیته ناشران خارجی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ثبت نام قطعی ۶۲ ناشر عرب و ۴۶ ناشر لاتین انجام شده است. همچنین تعداد ۱۵۷ ناشر خارجی نیز پیش ثبت‌نام خود را از طریق مراجعه به سایت یا ارسال ایمیل انجام داده‌اند.

همچنین کمیته ناشران خارجی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با انتشار فراخوانی از تمامی فرهیختگان و صاحب‌نظران حوزه نشر بین‌الملل خواسته است که به منظور غنا بخشیدن به برنامه‌های سرای اهل قلم بین‌الملل، برنامه‌های پیشنهادی خود در این بخش را تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۶ به کمیته ناشران خارجی ارسال کنند.

این برنامه‌ها می‌توانند در حوزه مباحث بین‌الملل تخصصی آموزشی و علمی در حوزه انتشارات، سخنرانی نویسندگان خارجی، آسیب‌شناسی ترجمه آثار خارجی در ایران، برگزاری کارگاه‌های آموزشی فنون استفاده از منابع علمی در جهان و ارتباطات و تعامل، رونمایی کتاب‌های ناشران خارجی، بویژه مولفان ایرانی ناشران خارجی و ترویج و آسیب‌شناسی ترجمه آثار منتشر شده با کپی رایت در ایران باشد.

بر اساس این گزارش، ناشران و نمایندگی‌های نشر خارجی جهت ارایه پیشنهادات خود می‌توانند با شماره‌های ۶۶۴۸۳۸۲۹-۶۶۴۸۳۷۲۹-۶۶۴۰۰۳۴۹ تماس حاصل کنند و یا برنامه‌های خود را به آدرس الکترونیکی international-pub@tibf.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، سی‌اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات