خبرهای داغ:
فرمانده دوران دفاع مقدس:

بهشتی در کربلا بهشتی شد

احمد حیدری در گف و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت:شهید بهشتی در کربلای ۴ با شلیک مستقیم دشمن به قایقش بهشتی و جاودانه شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۸۷
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
احمد حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در خرمشهر گفت:شهید بهشتی در کربلای ۴ با شلیک مستقیم دشمن به قایقش بهشتی و جاودانه شد.

احمد حیدری در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:راهیان نور مامن دل شکسته های جامانده از قافله عشق است که فرشیان را به عرش رساند.
وی اظهار داشت: اردوی فرهنگی راهیان نور که همه ساله برگزار میشود موجب نگرش عمیق نسل پیر و جوان به حماسه شهدا شده و تاثیر عمیقی بر جامعه انقلابی می شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود:من خون های ریخته شده را در این کربلا سالها دیده ام.من در برابر همه آنها جز شرمندگی و حسرت چیزی برای گفتن ندارم و آمده ام تا آن، صدا های شب عملیات را بشنوم.

حیدری در ادامه با اشاره به رستگاری شهدا گفت: شهید بهشتی در کربلای ۴ جز گردان های ابی خاکی و غواص بود که با شلیک مستقیم به قایقش آسمانی شد و راه رستگاری در این دنیا تنها از خود گذشتن است.

وی در پایان افزود: امروز فریاد های یا حسین  رزمندگان کربلای ۴ بار دیگر در گوش من نجوا می کند جوانان اگر یک شب در عملیات کربلای ۴ حاضر بودن برای رفتن به صحنه عاشورا لحظه شماری می کردند.امروز نسل جوان با الهام از آن رشادت ها در سوریه و عراق برای دفاع ازحرم قهرمامانه وارد می شوند.

تاریخ گواهی خواهد داد که عاشورا را زنده کردیم و برای انقلاب و اسلام  همه چیز خود را دادیم و خواهیم داد.
1001/پ20/ب/8
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار