خبرهای داغ:
رئیس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: با توجه به فعالیت های گسترده انجام گرفته توسط این شرکت تندیس سیمین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به پالایشگاه تبریز اهدا شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۱۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شاکر خفایی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی است، افزود: ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری، بستر سازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری و تقویت تعامل اثر بخش و سازنده از جمله اهداف اهدای این تندیس است.

وی ادامه داد: ایجاد فضای لازم برای تشویق شرکت ها به انجام عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و نقاط قابل بهبود خود، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات ودانش سازمان های موفق و توسعه فرهنگ تعالی از دیگر اهداف جایزه تعالی صنعت پتروشیمی است.

براساس این گزارش، پالایشگاه نفت تبریز، شرکت پالایش نفت ایرانی در جنوب غربی تبریز مستقر است که مراحل اجرایی این پالایشگاه از سال 1353 آغاز و سه سال بعد به پایان رسید.

نفت خام مورد نیاز پالایشگاه تبریز توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و از میدان نفتی اهواز، توسط یک خط لوله 16 اینچ تأمین می‌شود.

شرکت پالایش نفت تبریز دارای 14 واحد پالایش و 10 واحد سرویس‌های جانبی است.

ارسال نظرات