شهردار تبریز از افتتاح قطعه هفتم طرح تحکیم و مقاوم سازی اتوبان پاسداران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۹۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی با اشاره به اهمیت این مسیر در تبادل ترافیکی شمال تبریز، گفت: طرح تحکیم و مقاوم سازی قطعه هفتم اتوبان پاسداران فردا ( 29 اسفند( افتتاح می شود.
وی با اشاره به مشخصات فنی این پروژه اظهار کرد: عملیات اجرایی قطعه 7 اتوبان پاسداران به طول 700 و عرض16 متر حدفاصل تله کابین عون بن علی تا آخر ایده لو توسط سازمان عمران و با نظارت عالیه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در کمتر از یک ماه صورت گرفت.
شهردار تبریز افزود: عملیات اجرائی طرح تحکیم و مقاوم سازی قطعه 7 اتوبان پاسداران برای نخستین بار به صورت امانی و در سریع ترین زمان ممکن با توجه به برودت هوا با ارائه تمهیدات لازم در این خصوص توسط عوامل اجرایی سازمان عمران و معاونت فنی و عمرانی اجرا شد.
دکتر صادق نجفی ادامه داد: عملیات اجرائی این طرح شامل تراش آسفالت، خاکبرداری تثبیت و تحکیم بستر، اجرای زهکش جهت جمع آوری و هدایت آب های زیرسطحی، خاکریزی با استفاده از مصالح مناسب، اجرای کانال روباز جهت جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، اجرای لایه های روسازی شامل لایه های زیر اساس و اساس و نهایتاً آسفالت ریزی است که بصورت شبانه روزی اجرا در کمتر از یک ماه به اتمام رسید.
شهردار تبریز با اشاره به نقش مهم این مسیر مواصلاتی در ترددهای عمومی شهر، اظهار امیدواری کرد بهره‌برداری از این طرح در تسهیل سفرهای نوروزی از این مسیر، موثر واقع شود.

ارسال نظرات