خبرهای داغ:

قدرداني استاندار سمنان از نيروي انتظامي و تاكيد بر همراهي مردم با پليس

استاندار سمنان در حاشيه افتتاح نمايشگاه نوروزی در شهرستان شاهرود بر همراهي مردم در امنيت ، رعايت هشدارها و توصيه هاي نيروي انتظامي تاكيد كرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۷۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا خباز در حاشیه افتتاح نمايشگاه نوروزی در شاهرود ضمن حضور در ايستگاه موقت از تلاش ماموران انتظامي قدرداني كرد.

خباز در ديدار با فرمانده انتظامي شاهرود در جريان برنامه ها و فعاليت هاي نوروزي پليس در سطح شهرستان قرارگرفت و اين اقدامات را بسيار مناسب و مطلوب ارزيابي كرد.

استاندار با بيان اين كه بي ترديد مردم مهمترين نقش را در پيشگيري اجتماعي به عهده دارند از عموم شهروندان به خصوص مسافران نوروزي خواست به هشدارها و توصيه هاي پليس توجه كنند.

بالاترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد: پيشگيري از سوانح رانندگي دغدغه مهم مسئولان در طول سال به خصوص تعطيلات نوروز است و برنامه ها و فعاليت هاي مختلفي نيز براي تحقق اين موضوع پيش بيني و اجرايي شده است.

خباز در اين گفت و گوي كوتاه، برقراري و استقرار ايستگاه موقت پليس در كنار نمايشگاه نوروزی را بسيار هوشمندانه و مطلوب دانست و گفت: با اين اقدام علاوه بر امنيت محل برپايي نمايشگاه، مردم و مسافران نيزدر كمال آرامش به خريد و بازديد خود مي پردازند.

سرهنگ سيد مجتبي اشرفي فرمانده انتظامي شاهرود نيز با قدرداني از حمايت ها و همراهي مسئولان از برنامه ها و فعاليت هاي پليس بر تقويت اين همكاري و تعامل تاكيدكرد.

شايان ذكر است، ايستگاه موقت پليس در حاشيه نمايشگاه نوروزه تا پايان فعاليت نمايشگاه برقرار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها