خبرهای داغ:
فردي كه با بدست آوردن مديريت صفحه اجتماعي موبايل يكي از شهروندان براي دوستان او ايجاد مزاحمت مي كرد توسط ماموران پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۵۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش بسیج نیوز، سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي مديريت صفحه شبكه اجتماعي موبايلي وي را بدست آورده و براي دوستان و آشنايان او پيام هاي غيراخلاقي ارسال مي كند، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: در اظهارات شاكي مشخص شد كه گوشي تلفن همراه اش مدتي قبل توسط فردي ناشناس سرقت شده بوده و پس از چند روز پيدا شده است.
 سرهنگ مرتضوي با اشاره به اينكه سارق با انجام يكسري كارها مديريت يكي از نرم افزارهاي شبكه هاي اجتماعي گوشي اين فرد را به دست مي گيرد و پيام هاي غير اخلاقي ارسال مي كند ادامه داد: ماموران متهم را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان از شهروندان خواست: از ذخيره اطلاعات شخصي و خانوادگي بر روي وسايل قابل حمل از جمله لپ تاپ،فلش مموري و گوشي تلفن همراه خودداري نماييد، زيرا امكان سرقت و يا مفقود شدن اين وسايل وجود داشته و تصاوير و اطلاعات شخصي شما نيز همراه آن در فضاي مجازي منتشر خواهد شد. همچنين برروي تلفن همراه خود رمزهاي قوي و پيچيده قرار دهيد تا در صورت سرقت آن امكان نفوذ به تلفن همراه وجود نداشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار