امام جمعه باباحیدر:

خداوند حلال مشکلات اهل تقواست

حجت الاسلام یاوری در جمع نمازگزاران بخش باباحیدر ، گفت: جامعه زنان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی سبک زندگی خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۴۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه بخش باباحیدرگفت: بیایید همانطورکه خانه تکانی کردیم و لباس نو به تن کردیم در دل و قلب خود نیز تحولی بوجود بیاوریم و به تعبیر وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَیرٌ قلب خود را نیز با لباس تقوای مزین کنیم.

حجت الاسلام یاوری در خطبه اول این هفته نماز جمعه شهر باباحیدر با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: رعایت تقوای الهی در زندگی انسان باعث گشایش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهیزکاری، خداوند بندگی و عبودیت می شود و پروردگار عالمیان خود مشکلات و گرفتاری های مؤمنی که پرهیزگار و اهل تقوی است را کفایت می کند.

امام جمعه بخش باباحیدر میلاد سرتاسر نور حضرت زهرا مرضیه و روز زن را تبریک گفت و فرازی از زندگی نامه آن بانوی بزرگ اسلام را برای نمازگزاران تشریح کرد و از جامعه زنان خواست تا آن حضرت را الگوی سبک زندگی خود قرار دهند.

حجت الاسلام یاوری در خطبه دوم به سالروز حمله به مدرسه فیضیه در دوم فروردین اشاره کرد و افزود: در این روز رژیم سفاک پهلوی مراسم سوگواری شهادت امام صادق(علیه السلام ) را به خاک و خون کشید تا نهضت اسلامی را در نطفه خفه کند اما با رهبری هوشیارانه امام راحل این جنایت هولناک به عنوان لکه ننگی بردامان رژیم ثبت شد وسرانجام نهضت اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه باباحیدر در پایان فرار سیدن سال نو را تبریک گفت و بیان کرد: بیاییدهمانطورکه خانه تکانی کردیم و لباس نو به تن کردیم در دل و قلب خود نیز تحولی بوجود بیاوریم و به تعبیر وَ لِباسُ التَّقْوى‏ ذلِکَ خَیرٌ قلب خود را نیز با لباس تقوای مزین کنیم.

ارسال نظرات