خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمودآبادی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته دولت آباد، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی بیان نمودند اگر مروری به یکسال گذشته کشور خود داشته باشیم بحمدالله قدرت جمهوری اسلامی زیادتر شده است ودشمنان نتوانسته اند نقشه های خود را در مورد ایران پیاده کنند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۱۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ حجت الاسلام محمودآبادی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته دولت آباد، ضمن دعوت مردم به تقوای الهی بیان نمودند اگر مروری به یکسال گذشته کشور خود داشته باشیم بحمدالله قدرت جمهوری اسلامی زیادتر شده است ودشمنان نتوانسته اند نقشه های خود را در مورد ایران پیاده کنند.
در بحث امنیت، نه تنها در داخل کشورناامنی نداریم بلکه امنیت برخی از مناطق کشورهای مقاومت را هم ما تامین می کنیم.
در لبنان دشمنان ، مناطق شیعه نشین بیروت را بمب گذاری می کردند، ولی بحمدالله چند وقتی است که نتوانسته اند بمب گذاری کنند. به برکت امنیتی است که از جمهوری اسلامی صادر شده است.
در عراق، شهرهای کربلا، نجف، کاظمین وسامرا امنیت دارد، این هم بخاطر اقدامات جمهوری اسلامی است.
اینکه بمب گذاری نمی شود یا در ایران امنیت هست بخاطر تلاش تمامی نیروهای اطلاعات، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی است و ما فکر نکنیم دشمن آرام نشسته است خیر دشمن تلاش خود را می کند ولی نیروی نظام اسلامی نمی گذارد موفق شود.
امام جمعه دولت آباد در ادامه گفتند در عرصه قدرت منطقه ای بحمدلله مقاومت در لبنان ، سوریه، عراق ویمن قدرتمند شده است واینها بازوان قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، در یمن خدمتی که عربستان به انسجام انصار الله کرد هیچ کس دیگری انجام نداد. یکی از فرماندهان نظامی می گفت اگر ما تلاش می کردیم که انصار الله را قدرتمند کنیم به اندازه ای که عربستان با دشمنی خود آنها را منسجم کرد ما نمی توانستیم،در دیگر کشور های منطقه هم ما نیروی دلسوز داریم که آنها در مواقع حساس به کمک ما می آیند.
پس اگر ما می بینیم که عربستان با رژیم صهیونیستی وامریکا ائتلاف تشکیل می دهند که برعلیه جمهوری اسلامی کار کنند به خاطر قدرتی است که جمهوری اسلامی پیدا کرده است.
البته متأسفانه ما دربحث های اقتصادی وفرهنگی آسیب پذیر هستیم، مقام معظم رهبری فرمودند:تهدید نظامی بهانه است می خواهند ما را غافل کنند ، جنگ اصلی ، فرهنگی و اقتصادی است ، ما در این دو عرصه باید تلاش و کوشش داشته باشیم هر کس در حد توان خود ، نگذارد دشمن در این دو عرصه پیروز شود.
ایشان در ادامه بیان نمودند :
ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن و روز مادر و همچنین روز تولد امام خمینی را به شما نماز گزاران تبریک عرض مینمایم.
حضرت زهرا سلام الله علیها در بیستم جمادی الثانی سال پنجم بعثت به دنیا آمدند .
حضرت خدیجه مثل مادر مریم نذر کرد که این فرزند در خدمت مسجد و دین بماند ، همانطور که مادر مریم نذر کرده بود که فرزندش آزاده بماند .
وقتی خدیجه تدبر کرد که خدایا من بهتر از مادر مریم هستم ، این فرزند من را محرر قرار بده.
فرشته وحی بر پیامبر نازل شد و فرمود ای محمد به خدیجه بگو :آزاد کردن قبل از مالکیت معنا ندارد.این فرزند برگزیده را به من واگذار. او که مادر امامان است و من او را از آتش آزاد کرده ام .
این مطلب هم یکی دیگر از جلوه های عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها