خبرهای داغ:
بانکی تقویت باورهای دینی و زمینه های اعتقادی خانواده ها، همچنین ازدواج دادن دختران و پسران در سنین آغاز جوانی را بر اساس آیات و روایات راه حل مهم و تاثیر گزار برون رفت از فساد اخلاقی جوانان در محیط پر آسیب اجتماعی دانست.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۱۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ همزمان با سالروز میلاد خجسته بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن میلاد کوثر آفرینش با عنوان قرار زهرایی ویژه بانوان با حضور دکتر بانکی استاد و رئیس دانشکده اهل البیت دانشگاه اصفهان و سید احمد معنوی ذاکر اهل بیت و جمع کثیری از بانوان در تالار شهرداری دولت آباد برگزار شد.

استاد و رئیس دانشکده اهل البیت دانشگاه اصفهان در این مراسم در جمع بانوان به واکاوی بحران های اجتماعی دختران جوان در جامعه ی امروزی پرداخت.
دکتر محمدحسین بانکی تقویت باورهای دینی و زمینه های اعتقادی خانواده ها، همچنین ازدواج دادن دختران و پسران در سنین آغاز جوانی را بر اساس آیات و روایات راه حل مهم و تاثیر گزار برون رفت از فساد اخلاقی جوانان در محیط پر آسیب اجتماعی دانست.

بانکی یکی از دلایل تشویق جوانان برای ازدواج در آغاز جوانی را تمایل و رضایت بیشتر دختران و پسران جوان به ازدواج در سنین پایین عنوان کرد و افزود: دقت و توجه والدین به صلاحیت های خواستگاران قبل از طرح در برابر فرزند نیز از عوامل مهمی است که همه ی جوانان را در انتخاب بهتر یاری می کند.
استاد دانشگاه اصفهان در ادامه با بیان اینکه در سنین پایین تر انتخاب برای پسران و دختران راحت تر است، همه ی جوانان را به ازدواج تشویق کرد و در ادامه نکاتی در خصوص اجرای این راه حل نیز متذکر شد و بر اهتمام خانواده ها نسبت به این موارد تاکید کرد.

اجرای تواشیح گروه نورالهدی از پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) و اهدای جوایز و مسابقه از دیگر برنامه های این جشن بود.

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برخوار، شهرداری و شورای اسلامی شهر دولت آباد برگزار شد و خانواده های شهدای گرانقدر نیز در آن حضور داشتند.
سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه ناحیه برخوار، سرگرد فلسفین جانشین فرمانده سپاه برخوار، سرهنگ صادقی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار، حجت الاسلام و المسلمین محمودآبادی امام جمعه دولت آباد، حجت ااسلام و المسلمین مطلبی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحبه برخوار و خلیلی و آقابابایی کارکنان سپاه ناحیه برخوار نیز از میهمانان ویژه این برنامه بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها