خبرهای داغ:
در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی

دو طرح از بسیجیان شاهرود حائز رتبه برتر شدند

در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی دو طرح از بسیجیان نخبه شاهرود حائز رتبه برتر شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۰۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در جشنواره ملی عهدواره مقاومت 80 میلیونی دو طرح از شاهرود حائز رتبه برتر شدند.

در این جشنواره ملی که توسط سازمان بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفتر مقام معظم رهبری و سازمان بسیج علمی پژوهشی کشور در تهران برگزار شد، طرح های آقایان مهندس حجی و دکتر ضیاء الحق مورد تجلیل قرار گرفت.

مهندس علی اصغر حجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به این جشنواره ملی اظهار کرد: در این جشنواره با توجه به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل طرح های مختلف مردمی و بخش خصوصی که قریب به 30 هزار طرح بوده جمع آوری شده و در نهایت شصت طرح برای تجلیل انتخاب شده که 30 طرح برتر با عناوین اقتصاد مقاومتی درجه یک، دو و سه مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: طرح اینجانب تولید محصولا فرعی از سمنو مثل کلوچه سمون و شکلات سمنو و از این دست محصولات و طرح دکتر ضیاء الحق تولید پاستیل میوه ای از میوه های طبیعی می باشد که هر دو طرح در جشنواره ملی مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

حجی با بیان اینکه این طرح از طریق سازمان بسیج علمی پژوهشی و مرکز رشد شهید تهرانی مقدم به این جشنواره ملی معرفی شده بود گفت: از این مرکز سه طرح ارائه شده بود که طرح تولید محصولات از سمنو و طرح پاستیل میوه ای مورد تقدیر قرار گرفت و درجه یک و دو اقتصاد مقاومتی را کسب نمود.

لازم به ذکراست مرکز رشد شهید تهرانی مقاومت بسیج علمی پژوهشی شهرستان آماده دریافت طرح های مختلف بسیجیان و حمایت از آنها در رشته های مختلف و ارائه به جشنواره هاست و تاکنون نیز در جشنواره هایی نظیر جشنواره جهاد علم و دانش و جشنواره عهدواره مقاومت 80 میلیونی طرح های این مرکز حائز رتبه شده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها