خبرهای داغ:
مجموعه ورزشی پردیس شهر دستگرد با حضور زرگرپور استاندار اصفهان در شهر دستگرد افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۰۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مجموعه ورزشی پردیس شهر دستگرد (بخش خصوصی محمد جواد و ماشاءالله براتی) امروز با حضور زرگرپور استاندار اصفهان در شهر دستگرد افتتاح شد.

این مجموعه یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی دارای قابلیت های متعدد و دارای رشته های ورزشی در استان اصفهان است که در زمینی به متراژ پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیر بنای دو هزار و ۵۰۰ متر متر در سه طبقه (هر طبقه آنها حدود ۵۰۰ متر مربع) احداث شد و نمای ظاهری آن تقریباً شبیه باشگاه بارسلونا طراحی شده است.

آغاز عملیات ساخت این مجموعه آبان ماه ۱۳۹۱ بوده و اسفندماه ۱۳۹۵ با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد ریال بدون دریافت هیچگونه تسهیلاتی به بهره برداری رسیده است.
این مجموعه ویژگی های منحصر به فردی را به خود اختصاص داده است و اولین مجموعه ورزشی کاملا دیجیتال در کشور بوده که تمام دستگاه های ورزشی به صورت دیجیتال است و از طریق اسمارات کارات اداره می شود، همچنین این مجموعه بدون مراجعه حضوری به منظور ثبت نام از طریق وب سایت اینترنتی قابل دسترسی است.
بهره مندی از یک زمین والیبال و تنیس بر روی چمن مصنوعی مالتی (چند منظوره)، از دیگر ویژگی های منحصر به فرد مجموعه ی پردیس در استان اصفهان است و دارا بودن سالن بدنسازی و اروبیک ویژه آقایان و خانم ها در یک محیط بسیار شاد و زیبا با چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد نیز ویژگی متمایز دیگر مجموعه پردیس است.

این مجموعه همچنین دارای زمین چمن مصنوعی پیشرفته با کیفیت مناسب از کشور هلند با ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر است و دارای سالن بدنسازی با دستگاه های پیشرفته بدنسازی دیجیتالی از کشور ایتالیا، شهر بازی سرپوشیده ویژه کودکان سه سال به بالا و امکان استفاده بانوان از زمین چمن مصنوعی برای رشته فوتبال نیز است.

بهره مندی از پارکینگی به مساحت  یک هزار و ۵۰۰ مترمربع، تجهیز به سیستم های اعلام و اطفاء حریق و مجهز به سیستم های برودتی و حرارتی مناسب از دیگر ویژگی های این مجموعه است و قابلیت برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری در رشته های مختلف مانند ییلیارد و بولینگ را نیز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها