کشورهائی مانند سوریه و عراق به دلیل نداشتن ولی فقیه چنین سرنوشتی دارند وکشور ایران با وجود مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه مشکلات مردم را به مسئولین تذکر میدهندو این امنیتی که امروز در ایران برقرار است به دلیل وجود ولی فقیه و رهبری بابصیرت است.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۵۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب نماز جمعه شهرستان بافق در ابتدای خطبه دوم با اشاره به مقام والای حضرت زهرا(س) گفت: امروز ما مسلمانان بزرگترین و بهترین الگو را دارا هستیم و زنان ما نباید از فرهنگ غرب تبعیت کنند وقتی که ما در مذهب خود شخصیت والائی چون حضرت زهرا(س)داریم.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خصوص شخصیت حضرت زهرا(س)عنوان داشت:یکی از القاب حضرت صدیقه طاهره است و صدیق به کسی میگویند که هم لسانا و عملا راستگو و درستکار باشد و ایشان تمام اعمال و رفتارشان مطابق با موازین دینی بود.

سلیمانی در ادامه افزود:حضرت زهرا(س)به عنوان یک مادر بهترین بود و چهار فرزند خود را طوری تربیت کرد که ایثار و فداکاری در تمام مراحل زندگیشان نمایان بود.علت شهادت ایشان دفاع از حریم ولایت بود و ما باید درس ولایت پذیری را از ایشان یاد بگیریم.

وی در خصوص ضرورت ولی فقیه در یک جامعه اظهار داشت:کشورهائی مانند سوریه و عراق به دلیل نداشتن ولی فقیه چنین سرنوشتی دارند وکشور ایران با وجود مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه مشکلات مردم را به مسئولین تذکر میدهندو این امنیتی که امروز در ایران برقرار است به دلیل وجود ولی فقیه و رهبری بابصیرت است.

سلیمانی با اشاره ای به مشکلات محرومان شهرستان بیان داشت: ما در شهری زندگی میکنیم که ثروت فراوانی دارد اما با این حال افرادی هستند که محتاجند ما باید در همه حال به فکر محرومان باشیم نه فقط ایام عید .

خطیب جمعه شهرستان در ادامه اشاره ای به دغدغه مقام معظم رهبری برای حل مشکلات مردم گفت: ایشان برای حل مشکلات مردم بارها تذکر داده و پافشاری می کنندو در آخرین جلسه با خبرگان به مسئولین تذکر دادند که به فکر حل مشکلات مردم باشید.

سلیمانی با بیان حوادث ناگوار6 ماه گذشته گفت : حادثه پلاسکو و کشته شدن تعدادی از آتشنشانان و تصادف قطار سمنان –مشهدکهباعثشدتعدادی از هموطنان جان خود را از دست بدهند،مسئله ریزگردهای خوزستان که باعث رنجیدن تعدادی از هموطنان شده بود و چهره های سرشناسی که در راستای نظام و انقلاب خدمت کردند و در این سال از دنیا رفتند.

ارسال نظرات