خبرهای داغ:
فرمانده ناجا گفت: نیروی انتطامی با تمام ظرفیت و قوای خود خدمات مورد نیاز برای ایجاد حرکتی بدون مشکل بسیج کرده است که در واقع تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور یکی از دستورات جدی نیروهای پلیس است.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۴۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
سردار حسین اشتری عصر امروز در حاشیه بازدید از یادمان شهید محمدرضا سبحانی یکی از شهدای دفاع مقدس شهرستان سوسنگرد اظهار داشت: از جان‌فدایی، رشادت‌ها و دفاع شهید سبحانی که با مقاومت خود برنامه‌های دشمن را نقش برآب و از حضور دشمنان به خاک میهنش جلوگیری نمود باید تقدیر کرد و من نیز از این رشادت بزرگ مرد تقدیر می‌کنم.

وی افزود: اگر شهید سبحانی نبود و از ورود دشمنان بعثی به کشور جلوگیری نمی‌کرد تعداد بالایی از مردم منطقه توسط نیروهای بعثی کشته می‌شدند اما شهید سبحانی با نثار جان خود از کشته شدن هم شهری‌های خود جلوگیری کرد و این دفاع مقاومتی این شهید والامقام ستودنی است.

فرمانده ناجا گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید و توصیه کردند که باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشت. براساس بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری گرامیداشت و تجدید خاطرات دوران دفاع مقدس و سرداران و فاتحانی که صرف نظر از سن و سال در جنگ با دشمن رشادت‌هایی را به یادگار گذاشتند برای نسل جوان و آینده بسیار مفید و ارزشمند است.

وی در انتها به امنیت راهیان نور اشاره کرد و افزود: نیروی انتطامی با تمام ظرفیت و قوای خود خدمات مورد نیاز برای ایجاد حرکتی بدون مشکل  بسیج کرده است  که در واقع تامین امنیت کاروان‌های راهیان نور یکی از دستورات جدی نیروهای پلیس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها