خبرهای داغ:
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تکیه بر فرهنگ معنوی و آموخته‌های دوران دفاع مقدس را می‌توان نقطه‌ای برای نجات فرد در آخرت عنوان کرد زیرا حماسه‌ها و رشادت‌های به یارگار مانده در این دوران می‌تواند به خوبی راه درست را به مردم نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۴۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
سردار نادر ادیبی عصر امروز با حضور در جمع خادمان و زائران یادمان شهدای دهلاویه در خرمشهر با بیان اینکه خادمان شهدا امروز در مسیر رسیدن به سعادت در دنیا و آخریت قرار گرفته‌اند اظهار داشت: یادمان دهلاویه ترسیم کننده الگوهایی از رشادت، فداکاری، ایثار و محبت مبارزانی است که در دوران جنگ تحمیلی با توکل به خداوند و ائمه اطهار نگذاشتند ذره‌ای از خاک میهن به دست نیروهای بعثی برسد.

وی افزود: خادمان راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای شناخت هرچه بهتر انسان‌های کشور و گفتمان‌های انقلابی است زیرا دراین بازه زمانی از تمام نقاط کشور حتی کشورهای خارجی برای بازدید از مناطق عملیاتی به کشور ایران و مناطق عملیاتی می‌آیند و خدمت به کاروان‌های راهیان نور خدمت به خود و آشنایی با سبک زندگی شهدا است.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تکیه بر فرهنگ معنوی و آموخته‌های دوران دفاع مقدس را می‌توان نقطه‌ای برای نجات فرد در آخرت عنوان کرد زیرا حماسه‌ها و رشادت‌های به یارگار مانده در این دوران می‌تواند به خوبی راه درست را به مردم نشان دهد به طوری که حتی رزمندگان اسلام توانستند با تمرین سبک زندگی ائمه اطهار (ع) در دوران دفاع مقدس تاثیرات مثبت و موثری را در جهان به یادگار بگذارند.

وی با بیان اینکه دوره خادمیت راهیان نور مانند اعتکاف است، گفت:  خادمان راهیان نور برای متصل شدن به خداوند و شهدا باید از فرصت‌های موجود در این مناطق استفاده کنند و در کنار تربیت نفس خود نفس آینده کشور را تربیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها