شهردار زنجان:

تبديل وضعيت 450 نفر از نيروهاي قراردادي شهرداري زنجان

بر اساس پيگيري‌هاي انجام شده براي ساماندهي نيروي انساني شهرداري، حدود 450 نفر از نيروهاي قراردادي شهرداري زنجان تبديل وضعيت مي‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۷۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شهردار زنجان با اشاره به زنجان با اشاره به پيگيري چندين ساله ساماندهي نيروي انساني شهرداري و چارت سازماني شهرداري گفت: نمودار سازماني شهرداري زنجان تصويب شده و با طي مراحل لازم اداري براي تصويب تشكيلات تفصيلي شهرداري و سازمان‌هاي تابعه با عناوين جديد تبديل وضعيت نيروها انجام مي‌شود.

حبيب يگانه با بيان اينكه برخي از سازمان‌هاي تابعه شهرداري زنجان اساسنامه مصوب نداشتند و برخي نيز شكل نگرفته بودند در جلسات اخير شوراي اسلامي شهر زنجان به تصويب رسيدند، افزود: 10 سازمان مصوب با تشكيلات سازماني جديد به تصويب رسيده است

وي اظهار داشت: پيرو اين اقدامات جلساتي در سازمان امور استخدامي كشور با مسئولان ذيربط از جمله با آقاي حسن‌آبادي مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و آقاي عزيزپور مدیرکل امور شهری و شوراهای استان زنجان در تهران برگزار كرديم

شهردار زنجان تصريح كرد: اين نويد را به همكاراني كه به صورت قراردادي در شهرداري زنجان شاغل هستند مي‌دهیم كه فروردين ماه آزموني برگزار مي‌كنيم تا همكاراني كه سوابق طولاني داشتند و قبل از سال 1388 در شهرداري زنجان شاغل هستند از طريق آزمون تبديل وضعيت اين عزيزان انجام شود.

وي با اشاره به اينكه پيش بيني ما اين است كه اگر همكاران در اين آزمون داخلي شركت كنند و بتوانند حد نصاب لازم را كسب كنند مي‌توانيم در پست‌هاي سازماني مصوب شده تبديل وضعيت كنيم و شرايط استخدام رسمي را طي كنند، ادامه داد: همكاران حتما بايد منابع آزمون را مطالعه كنند.

يگانه منابع آزمون را قوانين و ضوابط شهرداري‌ها، سئوالات تخصصي شغلي و عمومي عنوان كرد و گفت: اولويت ما اين است كه همكاراني كه بيش از هفت و هشت سال سابقه کار دارند بدون آزمون تبديل وضعيت كنيم ولي همكاراني كه مشمول اين تبديل وضعيت نشوند در آزمون شركت خواهند كرد و نسبت به جذب آنها در خود شهرداري در پستهاي خالي اقدام خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه تبديل وضعيت همكاران به ويژه تبديل وضعيت بدون آزمون شرايط خاصي دارد، بيان كرد: اين همكاران قبل از سال 88 در شهرداري زنجان شاغل باشند و داراي مدارك تحصيلي دانشگاهي باشند و با مجوز از شوراي اداري و استخدامي جذب شهرداري شده باشند.

شهردار زنجان با بيان اينكه اگر همكاراني اين شرايط را داشته باشند بدون آزمون تبديل وضعيت مي‌شوند، ابراز كرد: همكاراني كه شامل اين موارد نشوند و بيش سه سال رابطه قراردادي و كاري با شهرداري زنجان داشته باشند در آزمون داخلي كه برگزار خواهد شد تبديل وضعيت مي‌شوند و به صورت نيروهاي پيماني به استخدام شهرداري در مي‌آيند.

وي با اشاره به اينكه اميدوارم در اين تبديل وضعيت حدود 450 نفر از نيروهاي قراردادي شهرداري كه داراي مدارك تحصيلي دانشگاهي هستند تبديل وضعيت كنيم، گفت: قطعا اين موضوع در توانمندسازي شهرداري‌هاي استان و كشور به ويژه شهرداري زنجان تاثيرگذار خواهد بود.

يگانه تاكيد كرد: اين يك فرصت استثنايي براي همكاران است و توصيه مي‌كنم حتما منابع آزمون را مطالعه كنند تا بتوانند حد نصاب لازم آزمون را بدست بياورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار