مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

اجراي يك هزار و 500 طرح اشتغال زايي در زنجان

تاکنون بیش ازيك هزار و 500 طرح اشتغال زايي در زنجان اجرا شده است كه بر اين اساس يك هزار مددجو از بدنه حمايتي كميته امداد خارج مي‌شوند.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۷۱
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل كميته امداد استان زنجان در اين برنامه با اشاره به اينكه نیکوکاری صرفا کمک مالی نیست، اظهار كرد: كمك‌هاي كميته امداد علاوه بر اينكه ارزش آفرین است، همچنین موجب اعتلای نظام اسلامی نيز می شود.

هدايت صفري با اشاره به اينكه توسعه مشارکتهای مردمی در ابعاد مختلف موجب رونق بخشی به فعالیتهای امداد و تاثیر گذار بر عملکرد حوزه های خدمت‌رسان است، افزود: این کمکها در مسیر توانمندسازی خانواده ها بسیار اثر بخش بوده و درنوع خود ارزشمند است.

وي اضافه كرد: نیکوکاری در جامعه باید به عنوان یک حرکت اجتماعی و حرکت فرهنگی نهادینه شود تا پایداری و اثربخشی لازم را در حوزه فقرزدایی داشته و نقش ایفا كند.

مدير كل كميته امداد استان زنجان با تأكيد بر اينكه توجه به ابعاد مختلف مشارکت مردم در حوزه فقرزدایی و کمک به نیازمندان با گفتمان سازی و جریان سازی در حوزه های مختلف تأثيرگذار خواهد بود، اضافه كرد: در اين بخش تدوین استراتژی و سیاست‌هاي کاری متناسب با نوع فعالیت در افزایش اثربخشی فعالیتها و مشارکت خیران تأثيرخواهد بود.

مدير كل كميته امداد استان زنجان در ادامه گزارشي از ميزان مشاركت‌هاي مردمي به ويژه در جشن نيكوكاري نيز ارائه كرد و گفت: امسال مردم استان زنجان در جشن نیکوکاری بیش از 38 میلیارد ریال مساعدت كردند.

وي با اشاره به اينكه جمع آوری کمکهای مردمی در قالب جشن نیکوکاری تا 26 اسفند ادامه دارد، اضافه كرد: هم اكنون در مرحله توزيع كمك‌هاي قبلي جمع‌آوري شده هستيم كه البته اين كمك‌ها تا پايان سال به دست نيازمندان مي‌رسد.

صفري با بيان اينكه عملكرد صحيح و شفاف منجر به افزايش مشاركت‌هاي مردمي مي‌شود، گفت: همچنين مشاركت صدا و سيما، خبرگزاري‌ها و دستگاه‌هاي مختلف نيز در افزايش مشاركت‌هاي مردمي موثر بوده است.

وي در پايان گزارشي از وضعيت توانمندسازي مددجويان در استان نيز ارائه كرد و گفت: تاکنون بیش از يك هزار و 500 طرح اشتغال زايي در استان اجرايي شده است.

مدير كل كميته امداد استان زنجان افزود: تا پايان امسال يك هزار مددجوي زنجاني از چرخه حمايتي كميته امداد خارج مي‌شوند.

ارسال نظرات