دختر شهید انصاری در در گفت‌وگو با «بسیج»:

راه حل مشکلات را با توسل به دامان شهدا پیدا کنیم

راضیه انصاری گفت: شهدا مستجاب دعوه هستند، هر چه که می خواهیم باید از شهدا طلب کنیم، راه حل مشکلات، گرفتاری ها و هدایت جوانان، را باید با توسل به دامان شهدا پیدا کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۱۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
راضیه انصاری دختر شهید انصاری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور، با اشاره به زمان شهادت پدرش، گفت: پدر بنده در 31 تیرماه سال 1364 به شهادت رسیدند، این شهید پنج سال نیز مفقودالاثر بودند و در نهایت در سال 69 پیکر پاک این شهید تفحص شد و به کشور برگشت.

وی اظهار داشت: اجتماع عظیم، مردمی و بسیار زیبایی که با عنوان راهیان نور در حال برگزاری است، بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی)، قرار گرفته است و قطعا باید بیشتر از گذشته مورد توجه همه مسئولان، مدیران، سازمان ها و آحاد مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان قرار بگیرد.

انصاری عنوان کرد: به نظر بنده شهدای عزیزمان باید پله باشند تا ما را را یاری کنند تا به لطف خدا و یاری آنها بتوانیم به اهدافی که قطعا همان عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است، برسیم.

دختر شهید انصاری از شهدای شاخص شهرستان یاسوج، یاد آور شد: شهدا مستجاب دعوه هستند، هر چه که می خواهیم باید از شهدا طلب کنیم، راه حل مشکلات، گرفتاری ها و هدایت جوانان، را باید با توسل به دامان شهدا پیدا کنیم، بنده تاکنون بارها معجراتی بسیاری را از شهدا در زندگی خود دیده ام.

گفتنی است دختر شهید انصاری، شب گذشته در اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور دکلمه زیبایی را در وصف پدر شهیدش در حضور مقامات لشکری، کشوری و بسیجیان حاضر در این مراسم، قرائت کرد.

ارسال نظرات