در مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی استان کردستان
کتاب "بر سکوی افتخار"مروری بر زندگی نامه شهدای ورزشکار کردستان از تالیفات دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‍های دفاع مقدس استان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۹۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حمزه فلاح ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران بسیجی استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان به فرموده مقام معظم رهبری، یک استان فرهنگی است و با این حال هم در عرصه ورزش همواره موفق بوده است.

فلاح افزود: قهرمانان ما به عنوان سفیران کشور در مسابقات و عرصه‌ای جهانی هستند و این استان در عرصه ایثار و شهادت نیز پیشمرگان بسیاری را در خود جای داد است.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و در تمامی عرصه‌های علمی‌فرهنگی و ورزشی این مجاهدت‌ها دیده می‌شود.

وی اظهار داشت: در استان کردستان 48 شهید ورزشکار که هم قهرمان بودند و هم پهلوان، توانستند با نثار جان خود برای اسلام و انقلاب الگوی خوبی برای دیگران  باشند.

سردار فلاح با اشاره به نگاه متفاوت غربی‌ها با ورزش، تاکید کرد: در غرب ورزش به عنوان صنعتی، تجاری و برای کسب شهرت است، در حالی که ورزش ما آمیخته با اعتقادات، اخلاق و منش پهلوانی بوده و از آموزه های دینی الهام می گیرد.


در پایان این مراسم، کتاب "بر سکوی افتخار" نوشته "علی کلوندی" از تالیفات دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‍های دفاع مقدس استان کردستان که مروری بر شهدای ورزشکار کُردستان است، رونمایی شد.






ارسال نظرات