شهردار اراک از اضافه شدن 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اراک خبر داد و گفت: با اضافه شدن این 50 دستگاه بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی اراک که عمری بیش از هفت سال دارد نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۶۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

محمدابراهیم عباسی شهردار کلانشهر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت برای کاهش آلودگی هوا امری ضروری است.

وی با اشاره به مکشلات ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اراک تصریح کرد: اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی این کلانشهر فرسوده هستند و تنها هزینه نگهداری بر شهرداری تحمیل می‌کنند از این‌رو 50 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی اراک اضافه خواهد شد.

شهردار کلانشهر اراک تصریح کرد: با دو کارخانه خودروسازی قراردادی به اعتبار 35 میلیارد تومان منعقد شده و با اضافه شدن این 50 دستگاه بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی اراک که عمری بیش از هفت سال دارد نوسازی می‌شود.

عباسی یادآور شد: در سال 84 تعداد 34 دستگاه اتوبوس، سال 85 تعداد 35 دستگاه و در سال 86 تعداد 22 دستگاه اتوبوس و سال 88 تعداد 76 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر اراک اضافه شد و امیدواریم که سال 96 50 دستگاه به این ناوگان اضافه شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انجام خط کشی‌های توسط سازمان حمل‌و نقل و ترافیک، نصب تابلو برای راهنمایی مسافران نوروزی، ایجاد ایستگاه در مبادی ورودی شهر برای استقبال از مسافران نوروزی و اختصاص سه تا چهار پارک برای اسکان مسافران از جمله برنامه‌های شهرداری در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات