خبرهای داغ:
فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه گفت: ترویج فرهنگ شهدا و راه شهدا، تنها هدف اردوهای راهیان نور می باشد و ما تمام تلاش خود را در جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن این مراسم انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۴۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تعداد 80نفر در قالب 2دستگاه اتوبوس 80نفر با وسیله نقلیه شخصی از شهرستان بشرویه به راهیان نور جنوب اعزام شدند.

سرگرد پاسدار علی خبازی در مراسم اعزام مسافرین و زائرین کربلای ایران گفت: کاروان راهیان نور متشکل از گروه های خانوادگی است که امسال اعزام می شوند.

وی گفت: در این سفر 5 روزه معنوی، زائران لحاظ پایانی سال را در سرزمین های جنوبی خواهند بود و نیز با هر کاروان امسال یک روحانی ،راوی و کلیه عوامل اجرایی حضور خواهند داشت

فرمانده بسیج سپاه شهرستان بشرویه همچنین گفت: ترویج فرهنگ شهدا و راه شهدا،تنها هدف اردو ها راهیان نور می باشد و ما تمام تلاش خود را در جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن این مراسمات انجام خواهیم داد..

سرگرد خبازی نیز گفت: در طرح سفر شخصی نیز به سرزمین های عملیاتی نیز کسانی که متقاضی هستند با وسیله شخصی عازم شوند می توانند با مراجعه به سپاه از امکانات 3 روز اقامت و تغذیه بهره مند شوند.

وی ادامه داد : متقاضیان سفر با وسیله شخصی از تاریخ 25 اسفند تا 14 فروردین ماه سال 96 می توانند ثبت نام و اعزام شوند.

 
اعزام دو دستگاه اتوبوس ازشهرستان بشرویه به راهیان نور 

ارسال نظرات
پر بیننده ها