خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان :

موفقیت‌های امروز ما مرهون امنیت حاصل از ایثارگری مدافعان حرم است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه موفقیت‌های امروز ما مرهون امنیت و آرامش حاکم در جامعه است، گفت: این امنیت و آرامش جامعه حاصل ایثارگری مدافعان حرم و صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۳۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاجی‌رضا تیموری در نشست صمیمی کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت شهید کاوه فروغی شرکت توزیع برق استان همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) وضمن قدردانی از زحمات کارکنان شرکت در طول سال اظهار داشت: با تلاش و اقدامات مفید و موثر همکاران توانستیم خدمتگزاری صادقانه برای نظام باشیم.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و با بیان اینکه برنامه‌های تبیین شده برای شرکت در این راستا تحقق یافته است، گفت: از 8 محوری که برای شرکت در راستای اقتصاد مقاومتی تبیین شده بود 100 درصد تحقق یافت و تنها یک محور که مربوط به وزارت نیرو بود تا 36 درصد عمل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خدمتگزاری صادقانه کارکنان شرکت برق را نتیجه حضور مدافعان حرم در جبهه مقاومت دانست و عنوان کرد: موفقیت‌های امروز ما مرهون امنیت و آرامش حاکم در جامعه است.

وی افزود: این امنیت و آرامش جامعه حاصل ایثارگری مدافعان حرم و صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگران است.

تیموری ضمن ستایش صبر و استقامت خانواده شهدا و مدافعان حرم با اشاره به جایگاه صبر در کسب موفقیت ابراز داشت: برنده اصلی کسانی هستند که به خدا ایمان آورده و به حق عمل کرده و صبر را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه مطالعه قرآن انسان را به صراط مستقیم و راه حق هدایت می کند، اضافه کرد: قرآن به عنوان کتاب هدایت و مبنای زندگی مسلمانان باید همواره در زندگی انسان‌ها جاری شود چراکه هر چه شناخت ما بیشتر شود فهم و درک ما در مسائل بیشتر و بهتر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ایمان را به عنوان مهم‌ترین عامل دستیابی به قدرت تشخیص حق از باطل معرفی کرد و تاکید داشت: باید با بصیرت لازم آنچه را که به عنوان باید و نبایدهای دین بر ما تکلیف شده انجام دهیم.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی در جامعه، بصیرت را موجب هدایت انسان و عاملی برای به‌دست آوردن هویت دانست و عنوان کرد: بصیرت یکی از صفات شایسته و ستوده هر مسلمان است که باید هر فرد در زندگی فردی و اجتماعی خود از آن برخوردار باشد.

تیموری بصیرت همراه با باور و ایمان را عاملی برای حرکت و هدایت انسان معرفی کرد و ابراز داشت: بصیرت یک باور قلبی و هنر خاص است و با تبلیغات، سخنرانی و منبر و پوستر ایجاد نمی‌شود.

وی با تقدیر از زحمات کارکنان اداره برق در خصوص اتصال برق شهرستان ملایر که پی بارش برف دچار قطعی شده بود، گفت: خدمت صادقانه کارکنان که شبانه‌روز برای حل مشکل برق در تلاش بودند انسان را یاد ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس می انداخت.

وی مجموعه شرکت توزیع برق استان همدان را مجموعه‌ای وفادار و تلاشگر با خدمتی صادقانه توصیف کرد و بیان داشت: کارکنان این شرکت در مدیریت بحران همواره دغدغه‌مند هستند که مبادا چراغ خانه ای خاموش شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با بیان اینکه نور حاصل در خانه‌ها نتیجه جریانی است که کارکنان شرکت برق دارند، خاطرنشان کرد: انها با تمام وجود همواره پیگیر موضوعات شرکت هستند تا خدمت رسانی آنها موثر و اثربخش واقع شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های شرکت توزیع برق استان همدان یادآور شد: در ارزیابی وزارت نیرو در سال 94 در سطح دو قرار داشتیم و امسال در سطح یک و جزو سه شرکت برتر وزارت نیرو قرار گرفتیم که این نتیجه تلاش، ایمان و جدیت تمامی کارکنان شرکت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات