خبرهای داغ:
سرهنگ کریمی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۱۰۲ کیلوگرم تریاک را کشف و چهار سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶


به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران انتظامی شهرستان شاهین‌شهر مطلع شدند چهار قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی قصد دارند محموله‌ای را از جنوب کشور به شمال کشور انتقال و از استان اصفهان عبور کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.

سرهنگ جهانگیر کریمی بابیان اینکه با اشرافیت مأموران پلیس، خودروی پژو 405 قاچاقچیان شناسایی و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متوقف شد، گفت: مقدار 102 کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو که زیر صندلی‌های خودرو جا ساز شده بود کشف شد.

وی اظهار کرد: چهار سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری نیروی انتظامی است و این نیرو هرگز اجازه جولان و سرکشی به آن‌ها نخواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها