فرماندار مراغه گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر 56 نفر تایید صلاحیت شدند.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۷۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ظفر محمدی افزود: از 59 نفری که برای حضور در این انتخابات نام نویسی کرده بودند که 2 نفر در همان ابتدا انصراف دادند و از 57 نفر باقیمانده، صلاحیت 56 نفر تایید شد و یک نفر نیز به دلیل ارایه نکردن اصل مدرک تحصیلی در زمان قانونی، حائز شرایط نشد.

براساس اعلام روابط عمومی شورای نگهبان، آن عده از داوطلبان نمایندگی نخستین میان ‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه ‌های انتخابیه اصفهان، اهر و هریس، بندر لنگه، بستک و پارسیان و مراغه و عجب‌ شیر که توسط هیات اجرایی حوزه انتخابیه رد صلاحیت شده اند از تاریخ ابلاغ فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه‌ های انتخابیه از فردا و به مدت چهار روز فرصت دارند شکایت خود را به دفتر نظات و بازرسی انتخابات استان مربوطه ارایه کنند.

انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.

شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان دوره ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه برگزار می شود.

ارسال نظرات