مصطفی برزگر
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد؛
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رزمندگان زیادی از استان کرمان در مهران به شهادت رسیده اند ، سپاه ثارالله کرمان قصد دارد تا کاروان های راهیان نور خود را به مناطق عملیاتی این شهر مرزی اعزام کند.
کد خبر: ۸۸۳۹۴۴۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کاظمی‌پور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، به همراه جانشین سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام، فرمانده سپاه و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع از یادمان قلاویزان مهران دیدن کرد و افزود: با توجه بکر و دست نخورده بودن مناطق جنگی مهران و شهدای بسیاری که از استان کرمان در این منطقه شهید شده اند تلاش میکنیم تا کاروان های راهیان نور و کاروانهای زیارتی کربلا را برای بازدید از مناطق مهران اعزام کنیم.

وی ادامه داد: مهران و بویژه منطقه قلاویزان نقطه اوج ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

کاظمی تصریح کرد: باید نسل جوان را با ایثارگری های رزمندگان که با دست خالی از میهن اسلامیان دفاع کردند آشنا کنیم که اعزام راهیان نور در این امر تاثیر دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: روایتگری راویان در مدارس ، دانشگاه ها و جامعه یکی دیگر از کارهایی است که میتوان نسل جوان را با ایثار و فداکاری رزمندگان آشنا کرد.

شاکرمی جانشین جانشین سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام نیز در این دیدار گفت: مناطق عملیاتی استان ایلام و شهرستان مرزی مهران همه ساله پذیرای کاروان راهیان نور می باشد.

وی اظهار کرد: بازدید کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان ایلام منحصر به زمان خاصی نیست و همه روزه شاهد بازدید کارونهای راهیان نور از مناطق عملیاتی استان هستیم.

سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز گفت: امسال بیش از 50 هزار نفر از مناطق عملیاتی مهران دیدن کردند.

وی گفت: مناطق عملیاتی مهران با توجه به فضاسازی های موجود آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور هستند و راویان این مناطق نیز در محل یادمانها حضور دارند.

 
ارسال نظرات