همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با خانواده های شهداء منتسب به صدا و سیما دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۷۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهداء و درآستانه حلول سال نو، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور در منازل15خانواده شهید منتسب به صداوسیمای مرکز زنجان، با قرائت فاتحه، نسبت به مقام شامخ شهداء والامقام دفاع از سرحدات عزت واستقلال ایران اسلامی ادای احترام کرد.

صفری ضمن گفتگو با والدین و منسوبین شهداء بالندگی، قدرت و استقلال امروز نظام اسلامی را نتیجه ایثار و از جان گذشتگی عزیزانی دانست که در روزهای خطر، جان پاکشان را تقدیم اسلام و ایران کردند تا امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت مطرح در عرصه بین الملل شناخته شود.

وی افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک صدها هزار شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت به نسل ما به ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از صبر و بردباری خانواده های شهداء به مثابه جهاد یاد کرد و افزود: خانواده های شهداء مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود و صبر وبردباری شان در تاریخ این مرز وبوم جاودانه خواهد ماند.

صفری ضمن تبریک حلول سال نو وآرزوی سلامتی و عزت روز افزون برای خانوده های معظم شهداء، با تقدیم تقدیر نامه از ایثار و فداکاری خانواده معظم شاهد تجلیل کرد.

ارسال نظرات