خبرهای داغ:
شهردار تبریز با تاکید بر لزوم تعامل بخش دولتی و شهرداری تبریز در تسریع اتمام پروژه قطار شهری گفت: در حال حاضر حدود ۳۲۰۰ نفر در مجموعه پروژه قطار شهری به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که این امر از حیث اشتغال و تاثیرات اجتماعی پروژه، بسیار حایز اهمیت است.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۶۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در جریان بازدید از روند اجرایی خط دو قطار شهری تبریز با بیان این مطلب افزود: حدود 517 میلیون دلار فاینانس خط دو مترو تبریز است و مقرر شده است، این میزان اعتبار توسط دولت و شهرداری تبریز نامین اعتبار شود.

وی ادامه داد: از این مبلغ حدود 200 میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت دریافت شده است.

نجفی عنوان کرد: بالای 2000 میلیارد تومان بودجه اتمام طرح خط دو قطار شهری تبریز است و امید می رود تا 4 سال آینده این خط به طور کامل به بهره برداری برسد.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه خط دو قطار شهری تبریز از طولانی ترین خطوط مترو مراکز استان های کشور است، گفت: خط دو قطار شهری تبریز برخلاف خط یک، احداث ایستگاه ها قبل از حفاری قابل توجهی روبروست.

وی یادآور شد: خط دوم قطار شهری تبریز به طول حدود 22/4کیلومتر شامل 20 ایستگاه از محدوده زمین های قراملک(کارخانه کود آلی) شروع شده، از طریق خیابان وحدت ومیدان قراملک(اولین ایستگاه) وپس از عبور از زیر خیابان آخونی ،خیابان قدس بازار، میدان دانشسرا، وارد خیابان عباسی شده وتا میدان شهید فهمیده و میدان بسیج امتداد می یابد.

نجفی گفت: تاکنون حدود 3 کیلومتر از عملیات حفاری آن پیشرفت داشته است و با بهره گیری از دو دستگاه TBM از استگاه قراملک تا میدان دانشسرا و دستگاه دوم نیز از شهرک باغمیشه به سمت میدان دانشسرا عملیات حفاری خود را ادامه خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها