معرفی 5عنوان کتاب در نشست کتاب خوان دفاع مقدس و ایثار و شهادت زنجان

5عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در نشست کتاب خوان دفاع مقدس و ایثار و شهادت زنجان معرفی و از نویسندگان و معرفی کنندگان کتابها تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۶۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در نشست کتاب خوان دفاع مقدس و ایثار شهادت استان زنجان که با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی ، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در محل سالن جلسات کتابخانه عمومی سید افضل موسوی زنجان برگزار شد، 5 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس معرفی و از نویسندگان و معرفی کنندگان کتابها تقدیر به عمل آمد.

در این نشست 5 عنوان کتاب منتشر شده در استان زنجان در موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت با حضور نویسندگان و راویان کتابها معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است، شیخ اصغر نوشته پرویز بهرامی انتشارت یقظه، معرفی توسط نویسنده کتاب، پرواز با اباذر نوشته مهری صادقی انتشارات سخنوران، معرفی توسط نویسنده کتاب، مردانه تا آخر نوشته مجید بابایی و اصغر جاهد، ناشر مولف، معرفی توسط نویسنده کتاب،جاده‌های بهشتی نوشته فرزاد بیات موحد انتشارات هدی، معرفی توسط نویسنده کتاب، خط هشتم نوشته فاطمه شکوری نشر غواص، معرفی توسط نویسنده کتاب در نشست کتاب خوان دفاع مقدس و ایثار و شهادت زنجان معرفی شد.

ارسال نظرات