وقوع تصادفات خسارتي در درون شهر اندكي رشد داشته است كه در اين زمينه نيازمند همراهي و همكاري مردم در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي هستيم.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۶۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در نشست خبري با خبرنگاران گفت:در سال 95 با تلاش شبانه روزي كاركنان انتظامي ، استان زنجان همچنان در زمره استان هاي امن كشور بوده و آمار جرايم و ناهنجاري ها در مقايسه با ساير استان ها از وضعيت مطلوبي برخوردار است.

سرهنگ علي آزادي با اشاره به کشف 800 هزار مواد محترقه گفت: در 11 ماهه امسال بالغ بر 332 میلیارد ریال کشفیات كالاي قاچاق داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اينكه بر اساس نظر مردم و آمار و ارقام مواد مخدر از اولويت هاي جرايم استان است ،اظهار داشت: در 11 ماهه سال 95 از سوداگران مرگ یک هزار و 60 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف و 22 باند بزرگ قاچاق و توزيع مواد مخدر در استان متلاشي شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه در وقوع تصادفات خسارتي در برون شهرها سه درصد كاهش را شاهد بوديم گفت: وقوع تصادفات خسارتي در درون شهر اندكي رشد داشته است كه در اين زمينه نيازمند همراهي و همكاري مردم در رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي هستيم.

وی با تاكيد بر اينكه عمده سرقت هاي به وقوع پيوسته در استان سرقت هاي خرد بوده است بيان داشت : در 11 ماهه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل در وقوع سرقت هاي مهمه مثل منزل ، طلا فروشي ، مغازه ، خودرو ، موتور سيكلت و كيف قاپي پنج درصد در استان كاهش داشته است.

اين مقام انتظامي با تقدير و تشکر از ادارات و سازمان هاي امداد رسان در استان اظهار كرد : با همكاري و مشاركت مردم با پليس به حتم در ايام تعطيلات نوروز طرح ها ، برنامه ها و ماموريت ها به نحو مطلوب اجرا يي خواهند شد.

وی به کشف 800 هزار مواد محترقه در استان اشاره کردوگفت:در زمینه آگاه سازی خانواده ها برای کاهش آسیب های چهارشنبه آخر سال جلسات توجیهی درمدارس ومساجد انجام شده است.

آزادی با بیان اینکه هر اندازه اعتقادات ارتقاء پیدا کند موجب کاهش سطح جرایم می شود، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با دستگاه های متولی و اقشار مختلف و هیات امنای مساجد در این راستا تلاش می کند.

فرمانده انتظامی استان افزود: تلفات جاده ای منجر به فوت در سال 88، حدود 419 نفر بود که در 11 ماهه سال جاری به 227 نفر رسیده که با کاهش 10 درصدی مواجه بوده است.

وی نقاط حادثه خیز در شهر را 35 نقطه و خارج از شهر را 120 نقطه عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای کاهش این نقاط در دستور کار است.

این مقام مسئول به مسئله قاچاق کالا و تلاش نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال افزود: در 11 ماهه امسال بالغ بر 332 میلیارد ریال کشفیات داشته ایم که نسبت به مدت مشابه 34 درصد افزایش داشته است.

ارسال نظرات