استاندار مازندران:

از مردم انتظار داریم ایمن رانندگی کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند

نیروی انتظامی در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش داشته و در این راستا همه فعالیت‌ها را برای ارتقا امنیت اجتماعی سوق داده است/از مردم انتظار داریم ایمن رانندگی کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در رزمایش طرح نوروزی پلیس مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت استان اظهار داشت: پیشاپیش عید باستانی را به سبزپوشان نیروی انتظامی تبریک می‌گویم.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش داشته و در این راستا همه فعالیت‌ها را برای ارتقا امنیت اجتماعی سوق داده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی افتخار دارد که پاسدار حریم انسانی، اخلاقی و ارزشی جامعه باشد و امروز امنیت استان را مدیون نیروهای انتظامی می‌دانیم تصریح کرد: نیروی انتظامی باید اقتدار و توانمندی خود را به مردم نشان دهد تا احساس امنیت بیشتری در جامعه صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از ماموریت‌های نیروی انتظامی بوده که باید تقویت شود، افزود: مازندران از امنیت کاملی برخوردار بوده و امنیت زیرساخت اساسی توسعه پایدار است که این شاخص در مازندران سطح بالایی است.

فلاح تاکید کرد: مازندران به لحاظ موقعیت و شرایط خاص میزبان میلیون‌ها مسافر از مردم کشور بوده و آماده پذیرایی میهمانان نوروزی است.

وی یادآور شد: امیدواریم تلاش نیروهای خدماتی و امدادرسان و نوروزی بهتر از گذشته در ستاد خدمات سفر باشد و نظارت و خدمات به مسافران بهتر شود.

استاندار مازندران گفت: مازندران به لحاظ وضعیت مناسب هماهنگی دارد و مهم‌ترین مسئولیت نیروی انتظامی حفظ امنیت در سطح جاده‌های درون و برون شهری مازندران در ایام نوروز است.

وی یادآور شد: امیدواریم در نوروز 96 تلفات و خسارات جاده ای به حداقل برسد.

فلاح با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی در سال 95 تقدیر، گفت: آمار قریب به اتفاق جرائم در مازندران طی سال 95 کاهش یافته است.

وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر، برخورد با اراذل و اوباش افزایش دستگیری داشتیم و مازندران رتبه دوم را در سطح کشور را از حیث ارتقا شاخص امنیتی را دارد.

استاندار مازندران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری در سال 96، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت انتخابات در مازندران بوده و در جهت هم افزایی و هماهنگی لازم در مورد مدیریت امنیت استان ارزش و جایگاه بالایی دارد.

میر محمودمیرفیضی رئیس پلیس مازندران نیز گفت: مازندران از استان‌های مسافرپذیر است و میزبان گردشگران بسیاری در طول سال هستیم.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ایجاد امنیت و ساماندهی حضور مسافران و انضباط ترافیکی در دستور کار پلیس است. تصریح کرد: استقرار ایستگاه پلیس و تیم های امدادی برای ارایه خدمت به مردم است.

میرمحمود میرفیضی ادامه داد: ساماندهی اقدامات فرهنگی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های پلیس است که از 29 اسفند تا پایان ایام نوروز انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 281 واحد ثابت و سیار پلیس در این ایام برای حفظ امنیت و ترافیک در استان به‌کارگیری می‌شود.

میرفیضی گفت: از مردم انتظار داریم ایمن رانندگی کرده و به تذکرات پلیس توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها