حسین حاتمی، شهردار ابرکوه به دلیل توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان، از سوی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۱۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حسین حاتمی، شهردار ابرکوه به دلیل توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان، از سوی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد تجلیل شد.

شهردار ابرکوه همواره در راستای حمایت از فرهنگ کتابخوانی پیشقدم بوده و این تجلیل به سبب حمایت های مادی و معنوی او از کتابخوانان صورت گرفته است.

متن تقدیر بدین شرح است:

برادر بزرگوار جناب آقای حسین حاتمی

سلام علیکم

در مکتبی که کتاب همچون خورشید فضای زندگی ها را روشن می سازد و به همگان نور و شور و زندگی می بخشد، بی تردید نقش حامیان ارزشمند که به شکوفایی بی دلیل فرهنگ کتاب و کتابخوانی یاری رساندند، فراموش ناشدن است. خادمان این عرصه نقش موثری در رشد و اعتلای فرهنگی جامعه خواهند داشت و تقدیر از آنها تقدیر از فرزانگی و علم اندوزی است.

همت والای حضرت عالی در راستای پویایی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه در سال 1395، قابل تقدیر و تشکر است. خداوند متعال را شاکریم که بوستان مطالعه و خرد ورزی به مدد عنایت شما شکوفایی روزافزون و نشاطی دل انگیز یافته است. امیدوارم با حمایت های ویژه حضرتعالی شاهد توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور باشیم.

روقیه دوست فاطمی هاسید نبی رسولی

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزدفرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه


ارسال نظرات